
Švicarske kategorije e-trgovine pokazuju dominaciju elektronike
ECDB predviđa složenu godišnju stopu rasta od 4,5% između 2024. i 2028. godine. Očekuje se da će ovo tržište dostići vrijednost od 17 milijardi USD do 2028. godine.
Očekivani rast švicarskog tržišta od 10,4% u 2024. godini u skladu je s procjenom globalnog rasta za istu godinu.
Sa 27,3% prihoda od švicarske e-trgovine, elektronika je najčešća kategorija u ECDB-ovim podacima, a slijede:
- Moda (23,7%)
- Hobi i slobodno vrijeme (15,1%)
- Namirnice (14,0%)
- Namještaj i domaća zadaća (9,3%)
- Proizvodi za njegu (7,1%)
- Uradi sam (3,5%)

Source: ecommercedb.com/ECDB
Izvještaj primjećuje manji pomak prema elektronici i namirnicama između 2020. i 2025. godine, uprkos činjenici da je ukupna distribucija kategorija ostala relativno stabilna.
Usvajanje i vrhunski trgovci
Stopa penetracije online maloprodaje u Švicarskoj trenutno iznosi 14% i predviđa se da će dostići 15,8% do 2025. godine, što je još uvijek niže od globalnog prosjeka i onog njenih susjeda, Austrije i Njemačke.
Stope napuštanja košarice u 2023. godini su 8,4%, stope dodavanja u košaricu su 11,4%, a stope konverzije su 3%, prema ECDB-ovoj analizi KPI-jeva toka konverzije.
Prema novinama, prvih pet švicarskih online trgovaca u 2023 . godini bili su:
- Digitec.ch (sa godišnjim prihodom od 1,05 milijardi USD)
- Galaxus.ch (sa 1,02 milijarde dolara)
- Zalando.ch (sa 0,82 milijarde USD)
- Brack.ch
- Apple.com

Source: ecommercedb.com/ECDB
Tri najbolje trgovine zajedno imaju 26,3% tržišnog udjela među 100 najboljih trgovina.
Švicarska e-trgovina Top Marketplaces
Amazon predvodi švicarsko tržište e-trgovine u smislu tržišnih performansi, sa GMV-om od 1,83 milijarde USD, prema ECDB-u.
Nakon Amazona, Digitec i Galaxus imaju GMV od 1,48 milijardi dolara i 1,44 milijarde dolara, respektivno.
Izvještaj ističe da GMV (Gross Merchandise Value) uključuje i prodaju prve i treće strane zajedno sa porezima, troškovima dostave i drugim naknadama prije nego što se uzmu u obzir odbici kao što su popusti ili povrati.