Članci i vijesti na temu Društvene mreže

WhatsApp ujedinjuje marketing na Facebooku i Instagramu
3 min. čitanja

WhatsApp ujedinjuje marketing na Facebooku i Instagramu

WhatsApp je najavio velika poslovna ažuriranja na svojoj konferenciji u Miamiju koja integriraju marketinški menadžment preko WhatsAppa, Facebooka i Instagrama. Kompanije sada mogu upravljati kampanjama za sve tri platforme putem jedne kontrolne table Ads Managera.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Najbolji marketinški alati i strategije društvenih medija za mala poduzeća
7 min. čitanja

Najbolji marketinški alati i strategije društvenih medija za mala poduzeća

Mala preduzeća moraju kreirati strateški plan koji odgovara odgovarajućim alatima i platformama sa odgovarajućim formatima sadržaja kako bi dosegli svoju publiku i povećali prodaju. Ovaj vodič pruža praktične informacije o vitalnim marketinškim alatima društvenih medija zajedno sa testiranim strategijama i konkretnim primjerima koji će pomoći vašem brendu e-trgovine da uspije na društvenim medijima.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama
13 min. čitanja

Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama

Plaćeno oglašavanje na društvenim mrežama pojavilo se kao moćan alat za preduzeća koja imaju za cilj da poboljšaju svoje prisustvo na mreži i efikasno se angažuju sa svojom ciljnom publikom. Za razliku od organskih postova, plaćeni oglasi omogućavaju brendovima da iskoriste ogroman doseg platformi društvenih medija za isporuku prilagođenih poruka koje rezoniraju sa specifičnim demografskim […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama
13 min. čitanja

Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama

Plaćeno oglašavanje na društvenim mrežama pojavilo se kao moćan alat za preduzeća koja imaju za cilj da poboljšaju svoje prisustvo na mreži i efikasno se angažuju sa svojom ciljnom publikom. Za razliku od organskih postova, plaćeni oglasi omogućavaju brendovima da iskoriste ogroman doseg platformi društvenih medija za isporuku prilagođenih poruka koje rezoniraju sa specifičnim demografskim […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
P5: Neiskorišteni marketinški potencijal post-blagdanske sezone
2 min. čitanja

P5: Neiskorišteni marketinški potencijal post-blagdanske sezone

Period između 26. decembra i sredine januara, poznat u marketinškim krugovima kao Q5, predstavlja često zanemaren zlatni rudnik prilika za brendove. Dok mnoge tvrtke završavaju svoje marketinške napore nakon blagdanske gužve, ova “skrivena četvrt” nudi jedinstvene prednosti za one koji razumiju njezin potencijal.

Snapchat 2024: 850 miliona korisnika pokreće 5X AR angažman
4 min. čitanja

Snapchat 2024: 850 miliona korisnika pokreće 5X AR angažman

Prema Snapchatovom Newsroomu, sa više od 850 miliona aktivnih korisnika mjesečno, Snapchatova uspješna zajednica oblikovala je još jednu nevjerovatnu godinu društvenog povezivanja i digitalnih inovacija kako se 2024. bliži kraju. Sada ispitajmo glavne teme i događaje koji su oblikovali Snapchat u 2024. godini.

Pinterestova prognoza trendova za 2025. godinu: 20 predviđanja koja morate znati
2 min. čitanja

Pinterestova prognoza trendova za 2025. godinu: 20 predviđanja koja morate znati

Upravo objavljena Pinterestova prognoza trenda za 2025. godinu pokazuje budućnost hrabrog izražavanja i maksimalizma, podržanu uvidima više od pola milijarde mjesečnih korisnika i stopom tačnosti od 80%. Od planinskih destinacija koje zamjenjuju gradske pauze do svega s temom trešanja i nekonvencionalnih slavljeničkih kolača, sveobuhvatni izvještaj ocrtava 20 novih trendova koji će oblikovati godinu koja je […]