Članci

WhatsApp ujedinjuje marketing na Facebooku i Instagramu
3 min. čitanja

WhatsApp ujedinjuje marketing na Facebooku i Instagramu

WhatsApp je najavio velika poslovna ažuriranja na svojoj konferenciji u Miamiju koja integriraju marketinški menadžment preko WhatsAppa, Facebooka i Instagrama. Kompanije sada mogu upravljati kampanjama za sve tri platforme putem jedne kontrolne table Ads Managera.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit pokreće ocjenu kvalitete za oglasne kampanje
2 min. čitanja

Reddit pokreće ocjenu kvalitete za oglasne kampanje

Reddit je upravo izbacio nešto što će svaki oglašivač prepoznati – sistem ocjene kvaliteta za oglase, baš kao i Googleov. Novi rezultat optimizacije ocjenjuje postavljanje vašeg računa i govori vam tačno gdje da se poboljšate, čineći oglašavanje na Redditu manje igrom pogađanja.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Google Sheets pokreće AI formulu
4 min. čitanja

Google Sheets pokreće AI formulu

Prestanite čitati kroz beskrajne redove proračunskih tablica i kopirati podatke između kartica. Google je izbacio funkciju koja pretvara 30-minutne zadatke podataka u 30-sekundne upite.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Cloudflare testira sistem kako bi izdavačima omogućio da naplaćuju AI crawlere
3 min. čitanja

Cloudflare testira sistem kako bi izdavačima omogućio da naplaćuju AI crawlere

Dani kada su AI kompanije strugale sadržaj besplatno mogli bi biti odbrojani. Cloudflare je upravo izbacio nešto što se zove “Pay per Crawl” što omogućava vlasnicima web stranica da zapravo zarade novac kada se AI botovi pojave da zgrabe njihove stvari. To je prilično velika stvar za svakoga ko stvara sadržaj na mreži.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Stručnjak za e-trgovinu: ‘Prestanite juriti AI hype – evo šta zapravo pokreće prodaju
8 min. čitanja

Stručnjak za e-trgovinu: ‘Prestanite juriti AI hype – evo šta zapravo pokreće prodaju

Najveća greška? Dizajniranje iznutra prema van umjesto kako kupci zapravo kupuju.” Ova otvorena procjena dolazi od Roberta, veterana digitalne transformacije koji je vidio sve – od vođenja startupa u Bristolu preko akvizicije Vodafonea do sada usmjeravanja inovacija u UST Spain & Latam.

Roberto Álvarez Ceballos Roberto Álvarez Ceballos
Director of Products, Platforms & Innovation, UST España & Latam