Stopa konverzije je ključni pokazatelj performansi u digitalnom marketingu, mjereći postotak posjetitelja koji završe željenu akciju. Izračunava se dijeljenjem broja konverzija sa ukupnim brojem posjetitelja i množenjem sa 100.
Na primjer, ako e-commerce sajt ima 200 posjetitelja i 50 prodaja u mjesecu, njegova stopa konverzije bi bila (50 / 200) x 100 = 25%.
“Konverzija” može biti bilo koji unaprijed određeni cilj, kao što je:
- Kupovina
- Prijava za bilten
- Preuzimanje resursa
- Klikom na dugme za poziv na akciju
Većina web stranica i aplikacija prati više ciljeva konverzije, svaki sa svojom stopom. Ova metrika pomaže marketinškim stručnjacima da procijene efikasnost svojih strategija u pokretanju željenih korisničkih akcija na različitim dodirnim tačkama.
Analizom stope konverzije, preduzeća mogu optimizirati svoje digitalno prisustvo i marketinške napore kako bi se bolje uskladili sa ponašanjem i preferencijama korisnika.