1 min. čitanja

Šta je stopa konverzije?

Stopa konverzije je ključni pokazatelj performansi u digitalnom marketingu, mjereći postotak posjetitelja koji završe željenu akciju. Izračunava se dijeljenjem broja konverzija sa ukupnim brojem posjetitelja i množenjem sa 100.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Stopa konverzije je ključni pokazatelj performansi u digitalnom marketingu, mjereći postotak posjetitelja koji završe željenu akciju. Izračunava se dijeljenjem broja konverzija sa ukupnim brojem posjetitelja i množenjem sa 100.

Na primjer, ako e-commerce sajt ima 200 posjetitelja i 50 prodaja u mjesecu, njegova stopa konverzije bi bila (50 / 200) x 100 = 25%.

“Konverzija” može biti bilo koji unaprijed određeni cilj, kao što je:

  • Kupovina
  • Prijava za bilten
  • Preuzimanje resursa
  • Klikom na dugme za poziv na akciju

Većina web stranica i aplikacija prati više ciljeva konverzije, svaki sa svojom stopom. Ova metrika pomaže marketinškim stručnjacima da procijene efikasnost svojih strategija u pokretanju željenih korisničkih akcija na različitim dodirnim tačkama.

Analizom stope konverzije, preduzeća mogu optimizirati svoje digitalno prisustvo i marketinške napore kako bi se bolje uskladili sa ponašanjem i preferencijama korisnika.

Podijelite članak
Slični članci
Prednosti globalne ekspanzije: Zašto biste je trebali razmotriti
12 min. čitanja

Prednosti globalne ekspanzije: Zašto biste je trebali razmotriti

Način poslovanja prolazi kroz stalne promjene; To nije iznenađenje. I usred sve veće međusobne povezanosti, čini se da su granice između zemalja, ako ne nestale, barem postale manje barijera – više simbolične nego stvarne kada je u pitanju rast. Širenje na nova tržišta nudi mnoge mogućnosti, od povećanog potencijala prihoda do veće prepoznatljivosti brenda. I, […]

Silvi Nuñez Silvi Nuñez
Managing Director, Optimational
Pročitajte članak
Koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu? Pogled na prekograničnu trgovinu u Evropi
2 min. čitanja

Koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu? Pogled na prekograničnu trgovinu u Evropi

Nedavni nalazi Evropske trgovinske baze podataka (ECDB) otkrivaju upečatljive regionalne obrasce u tome kako različite evropske nacije surađuju sa međunarodnim online trgovcima i koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu. Ova analiza istražuje različite stepene usvajanja prekogranične e-trgovine širom kontinenta uz održavanje integriteta bitnih tržišnih podataka.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+