3 min. čitanja

Holandski trendovi rasta e-trgovine: Usluge povećavaju online potrošnju

Iako je kupljeno manje proizvoda, holandski trendovi rasta e-trgovine pokazuju porast od 6% u online maloprodaji, dostižući 17,5 milijardi eura. Usluge, posebno zdravstveno osiguranje i osiguranje od štete, bili su glavni pokretači ovog rasta. Ovi rezultati su došli iz studije Thuiswinkel Markt Monitor, koju je uradio GfK za Thuiswinkel.org i Retail Insiders u saradnji sa PostNL i Betaalvereniging Nederland. Bez obzira na to što se gotovo trećina svih maloprodajnih kupovina sada odvija putem interneta, kupljeno je samo 173 milijuna artikala, što je 2% manje nego godinu prije.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Holandski trendovi rasta e-trgovine: Usluge povećavaju online potrošnju
Izvor: Depositphotos

Usluge pokreću holandske trendove rasta e-trgovine

Najveća stvar koja je natjerala nizozemsku e-trgovinu da raste bile su usluge, koje su porasle za 13%. Došlo je do ogromnog porasta od 27% u zdravstvenom osiguranju i osiguranju od štete, a prodaja ulaznica za lokacije i događaje također je porasla. To je dijelom bilo zbog toga što su Olimpijske igre dolazile u Francusku.

Potrošnja na robu ostala je prilično stabilna, sa samo 1% povećanja, ali je broj kupljenih dobara pao za 4%. Neke kategorije, kao što su Cipele i lični životni stil i Hrana/Nearfood, zabilježile su pad od 11%.

Raznolika online potrošnja u različitim kategorijama

Postotak online kupovine koju ljudi rade mnogo se mijenja između kategorija. Češće nego ne, ljudi kupuju usluge putem interneta umjesto robe.

Na primjer, samo 8% potrošnje na hranu i piće u blizini hrane događa se online, što smanjuje ukupni prosjek. Kada se ova kategorija izdvoji, potrošači troše 37% svog prihoda od maloprodaje na online kupovine.

Dutch ecommerce grows 6% in 2024: Services boost spending, cross-border shopping rises.

Source: Thuiswinkel

Prekogranična kupovina: rastući trend u holandskoj e-trgovini

Sa porastom od 6% na 20,3 miliona prodaja izvan Holandije, prekogranična kupovina je u porastu. Kineske online trgovine postale su vrlo poznate. Sveukupno, ljudi su potrošili 16% više u stranim online trgovinama, ili 2,3 milijarde eura.

U prvoj polovini 2024. godine, Holanđani su kupili 6 miliona stvari iz Kine. Svaka kupovina košta u prosjeku 41 €, što je mnogo manje od prosjeka u Holandiji (101 €) ili drugim evropskim zemljama poput Njemačke (110 €).

Mobilna potrošnja i načini plaćanja

Prodaja pametnih telefona je stagnirala, ali njihov udio u ukupnoj online potrošnji porastao je sa 25% na 28%, što ukazuje na to da potrošači troše više novca putem svojih mobilnih uređaja.

Više ljudi je također počelo preferirati iDEAL kao način plaćanja, prvenstveno se odmičući od korištenja kreditnih kartica.

Ovi rastući trendovi u holandskoj e-trgovini pokazuju kako se online kupovina mijenja u Holandiji, sa uslugama i prekograničnom kupovinom koja postaje sve važnija.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+