
Usluge pokreću holandske trendove rasta e-trgovine
Najveća stvar koja je natjerala nizozemsku e-trgovinu da raste bile su usluge, koje su porasle za 13%. Došlo je do ogromnog porasta od 27% u zdravstvenom osiguranju i osiguranju od štete, a prodaja ulaznica za lokacije i događaje također je porasla. To je dijelom bilo zbog toga što su Olimpijske igre dolazile u Francusku.
Potrošnja na robu ostala je prilično stabilna, sa samo 1% povećanja, ali je broj kupljenih dobara pao za 4%. Neke kategorije, kao što su Cipele i lični životni stil i Hrana/Nearfood, zabilježile su pad od 11%.
Raznolika online potrošnja u različitim kategorijama
Postotak online kupovine koju ljudi rade mnogo se mijenja između kategorija. Češće nego ne, ljudi kupuju usluge putem interneta umjesto robe.
Na primjer, samo 8% potrošnje na hranu i piće u blizini hrane događa se online, što smanjuje ukupni prosjek. Kada se ova kategorija izdvoji, potrošači troše 37% svog prihoda od maloprodaje na online kupovine.

Source: Thuiswinkel
Prekogranična kupovina: rastući trend u holandskoj e-trgovini
Sa porastom od 6% na 20,3 miliona prodaja izvan Holandije, prekogranična kupovina je u porastu. Kineske online trgovine postale su vrlo poznate. Sveukupno, ljudi su potrošili 16% više u stranim online trgovinama, ili 2,3 milijarde eura.
U prvoj polovini 2024. godine, Holanđani su kupili 6 miliona stvari iz Kine. Svaka kupovina košta u prosjeku 41 €, što je mnogo manje od prosjeka u Holandiji (101 €) ili drugim evropskim zemljama poput Njemačke (110 €).
Mobilna potrošnja i načini plaćanja
Ovi rastući trendovi u holandskoj e-trgovini pokazuju kako se online kupovina mijenja u Holandiji, sa uslugama i prekograničnom kupovinom koja postaje sve važnija.