
Organizacija je sastavila rangiranje koje pokazuje udio online kupaca u odabranim zemljama. Čak 7 evropskih država ušlo je u TOP 10.
“Između 2017. i 2021. godine, upotreba e-trgovine u najmanje razvijenim zemljama porasla je za 140%. Međutim, to još uvijek predstavlja samo 5,8% pojedinaca koji kupuju putem interneta, u poređenju sa 62% u razvijenim zemljama”, navodi se u izvještaju.
Izvan Evrope, Kina, Kanada i Južna Koreja imaju značajne pozicije na UNCTAD listi, rangirajući se u prvih deset zemalja sa najvećom penetracijom e-trgovine. Kina, sa svojom snagom i online dominacijom, tek je na petom mjestu. To je zato što, iako zemlja ima visok udio korisnika interneta, veliki dio stanovništva još uvijek nije digitalno aktivan.

Source: UNCTAD
U južnoj Evropi, penetracija e-trgovine je još uvijek prilično niska. Međutim, ovu činjenicu možemo čitati kao priliku za širenje. Fokusiranje na ova tržišta moglo bi donijeti značajan rast. Zemlje u razvoju predstavljaju jedinstvene mogućnosti za iskorištavanje digitalnog napretka.
Nasuprot tome, na razvijenim tržištima kao što su Holandija, Velika Britanija ili Njemačka, vrlo je važno razumjeti konkurentsko okruženje. Ako planirate preseliti svoje poslovanje u ove zemlje, preporučujemo da se usredotočite na diferencijaciju svoje ponude i slijedite taktiku lokalnih lidera.