2 min. čitanja

Holandija predvodi globalnu online kupovinu, izvještava UNCTAD

Izvještaj Konferencije Ujedinjenih nacija o trgovini i razvoju (UNCTAD) pokazao je da Holandija ima najveću stopu online kupaca. Ostale vodeće zemlje u Evropi uključuju Ujedinjeno Kraljevstvo, Švedsku i Dansku.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Holandija predvodi globalnu online kupovinu, izvještava UNCTAD
Izvor: Depositphotos

Organizacija je sastavila rangiranje koje pokazuje udio online kupaca u odabranim zemljama. Čak 7 evropskih država ušlo je u TOP 10.

“Između 2017. i 2021. godine, upotreba e-trgovine u najmanje razvijenim zemljama porasla je za 140%. Međutim, to još uvijek predstavlja samo 5,8% pojedinaca koji kupuju putem interneta, u poređenju sa 62% u razvijenim zemljama”, navodi se u izvještaju.

Izvan Evrope, Kina, Kanada i Južna Koreja imaju značajne pozicije na UNCTAD listi, rangirajući se u prvih deset zemalja sa najvećom penetracijom e-trgovine. Kina, sa svojom snagom i online dominacijom, tek je na petom mjestu. To je zato što, iako zemlja ima visok udio korisnika interneta, veliki dio stanovništva još uvijek nije digitalno aktivan.

Source: UNCTAD

Holanđani, sa svojim prvim mjestom, predstavljaju zrelo tržište sa velikim dijelom stanovništva koji se bavi online kupovinom. Ovaj rast je olakšan prisustvom brzog pristupa internetu u cijeloj zemlji.

U južnoj Evropi, penetracija e-trgovine je još uvijek prilično niska. Međutim, ovu činjenicu možemo čitati kao priliku za širenje. Fokusiranje na ova tržišta moglo bi donijeti značajan rast. Zemlje u razvoju predstavljaju jedinstvene mogućnosti za iskorištavanje digitalnog napretka.

Nasuprot tome, na razvijenim tržištima kao što su Holandija, Velika Britanija ili Njemačka, vrlo je važno razumjeti konkurentsko okruženje. Ako planirate preseliti svoje poslovanje u ove zemlje, preporučujemo da se usredotočite na diferencijaciju svoje ponude i slijedite taktiku lokalnih lidera.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+