
Google također upozorava da previše usko ciljanje može negativno utjecati na performanse kampanje. Algoritam koristi različite signale, uključujući ponašanje korisnika i sadržaj odredišne stranice, za optimizaciju konverzija. Sužavanje demografskog raspona može smanjiti promet i stope konverzije.
Kampanje generacije potražnje (kampanje fokusirane na generisanje potražnje) imaju za cilj stvaranje interesa i potražnje za proizvodima ili uslugama. Koristeći precizno ciljanje i optimizaciju oglasa, oni dopiru do potencijalnih kupaca u ranim fazama procesa kupovine, čime se povećava svijest o brendu i priprema za buduće kupovine.
Druge platforme su također nedavno najavile promjene ciljanja – LinkedIn je eliminisao sličnu publiku, dok je Meta otišla u suprotnom smjeru. Preporučuje da kompanije koriste sličnu publiku prilikom kreiranja kampanje i odmaknu se od preciznog ciljanja.
Promjene u Gen kampanjama
1. Ciljanje dobi i spola:
Oglašivači mogu ograničiti vidljivost svog oglasa na određene starosne i spolne grupe. Ova nova opcija je integrisana u optimizirane postavke ciljanja Demand Generation kampanja.
2. Fleksibilne opcije ciljanja:
Oglašivači se mogu odlučiti za neograničeno ili ograničeno ciljanje u zavisnosti od ciljeva kampanje i zahtjeva publike. To omogućava trgovcima da bolje prilagode svoje strategije specifičnim poslovnim ciljevima.
Efikasna upotreba ciljanja
Za tvrtke za e-trgovinu, važno je pronaći ravnotežu između preciznog ciljanja i izvedbe kampanje. Ažuriranje donosi mogućnost preciznijeg prilagođavanja kampanja poslovnim ciljevima, ali također zahtijeva pažljivo razmatranje kako bi se osiguralo da ograničenje publike ne ugrožava postizanje željenih rezultata.
Nova funkcija je još jedan korak ka omogućavanju oglašivačima da bolje prilagode svoje kampanje koristeći napredne Google alate za ciljanje, dok su još uvijek u mogućnosti da iskoriste prednosti optimizacije mašinskog učenja.