2 min. čitanja

Budućnost e-commerce komunikacije: povjerenje, podaci i višegeneracijski pristup

Budućnost e-trgovine se brzo transformira kako se približava 2025. godina, sa predviđanjima o tome šta možemo očekivati profesionalno se pojavljuju. Worldcom Public Relations Group je predstavio ključne trendove koji će oblikovati globalne komunikacijske strategije. Za šta da se pripremimo?

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Budućnost e-commerce komunikacije: povjerenje, podaci i višegeneracijski pristup
Izvor: Depositphotos

Budućnost e-trgovine

Uspon umjetne inteligencije i strategija vođenih podacima

Umjetna inteligencija i analitika podataka postat će jezgro komunikacijskih strategija. Prediktivni alati i tehnologije personalizacije će poboljšati angažman kupaca, nudeći prilagođena iskustva. Za e-trgovinu, to znači predviđanje potreba kupaca, optimizaciju marketinga i precizno povećanje stope konverzije.

Održivost kao strateški prioritet

Brendovi koji uključuju ekološke, društvene i upravljačke principe (ESG) u svoje osnovne poruke doprijet će do svjesnijih potrošača. Platforme za e-trgovinu trebale bi naglasiti zelenu logistiku, etičko nabavljanje i održivu ambalažu kako bi se izgradilo povjerenje i lojalnost.

Zaposlenici kao alati za jačanje brenda

Uloga zaposlenika kao ambasadora brenda će značajno rasti. Autentične interne priče mogu povećati kredibilitet brenda i dati firmama za e-trgovinu ljudsko lice.

Pokušajte ohrabriti svoje zaposlenike da podijele svoja istinska radna iskustva. Izgradit ćete povjerenje zajednice i uspjeti se razlikovati na prepunom tržištu.

The Rise of Artificial Intelligence and Data-driven Strategies

Source: worldcomgroup.com

Povjerenje u doba transparentnosti

Dezinformacije i zabrinutost za zaštitu podataka potkopavaju povjerenje potrošača. Transparentna komunikacija će biti ključna za održavanje odnosa s kupcima. Za e-trgovinu, to znači jasne politike privatnosti, proaktivne sigurnosne mjere i poštene marketinške prakse.

Kako savladati sve kanale i pridobiti kupce

Potrošači očekuju besprijekornu interakciju na svim platformama. Kako se granice između online i offline svijeta zamagljuju, e-trgovine moraju integrirati višekanalne strategije povezivanja.

Tek tada ćete uspjeti u stvaranju dosljednih i nezaboravnih korisničkih iskustava – bilo na društvenim medijima, mobilnim aplikacijama ili u fizičkim trgovinama.

Prihvaćanje generacijske raznolikosti

Sa generacijom Z koja ulazi na tržište rada i kontinuiranom kupovnom moći Boomera, strategije e-trgovine moraju se prilagoditi višegeneracijskoj publici. Svaka demografska grupa ima svoje jedinstvene preferencije i izazove koji zahtijevaju specifičan pristup komunikaciji.

Svaki trend donosi i izazove i prilike. Proaktivno prihvaćanje ovih strategija ne samo da će uskladiti poslovanje s budućim očekivanjima, već će također osigurati održivi rast i lojalnost kupaca u dinamičnom online okruženju.

Primjenom ovih uvida na vaše komunikacijske strategije, možete oblikovati i odgovoriti na budućnost.

Podijelite članak
Slični članci
WhatsApp ujedinjuje marketing na Facebooku i Instagramu
3 min. čitanja

WhatsApp ujedinjuje marketing na Facebooku i Instagramu

WhatsApp je najavio velika poslovna ažuriranja na svojoj konferenciji u Miamiju koja integriraju marketinški menadžment preko WhatsAppa, Facebooka i Instagrama. Kompanije sada mogu upravljati kampanjama za sve tri platforme putem jedne kontrolne table Ads Managera.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit pokreće ocjenu kvalitete za oglasne kampanje
2 min. čitanja

Reddit pokreće ocjenu kvalitete za oglasne kampanje

Reddit je upravo izbacio nešto što će svaki oglašivač prepoznati – sistem ocjene kvaliteta za oglase, baš kao i Googleov. Novi rezultat optimizacije ocjenjuje postavljanje vašeg računa i govori vam tačno gdje da se poboljšate, čineći oglašavanje na Redditu manje igrom pogađanja.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge