
Sa 37%, više od ne-zillennial generacije Z sa 34%, i ne-zillennial milenijalaca također 34%, zillennials ističu se po najvišoj stopi samo digitalnih maloprodajnih potrošača. Isto tako, u poređenju sa ne-zillennial generacijom Z i ne-zillennial milenijalcima, zillennials imaju najmanje šanse da žele da izvrše svu svoju maloprodajnu kupovinu lično, na 29%, naspram 32%.
Na osnovu toga kako bi svaki odgovornik iskoristio neočekivani prihod jednak polovini njihove redovne mjesečne plate, PYMNTS Intelligence ocrtava četiri odvojene osobe za ovu generaciju: budžetski orijentisani, graditelji bogatstva, slobodni potrošači i davaoci. Ove grupe imaju nešto drugačiji ukus za maloprodajnu kupovinu, što ima značajne implikacije za digitalne i online marketinške strategije . Na primjer, 39% grupe koja je svjesna budžeta radije bi kupovalo i online i osobno, vjerojatno zato što su željni lova na najbolje ponude. Samo 15% donatora slijedi ovaj obrazac; 53% ove grupe kupuje samo online.
Maloprodajni proizvodi su pod velikim utjecajem zillennials, grupe kupaca koja je sklonija kupovini putem interneta. Čini se da su lične preporuke važnije za njihov izbor kupovine nego za milenijalce, ali manje nego za generaciju Z. Među generacijom Z, oglasi na društvenim mrežama također imaju najveći doseg; zillennials na 35% Za zillennials, drugi važni elementi su slavne ličnosti i influenceri, prilagođene digitalne preporuke i marketing web stranica.
Aktivni potrošači, zillennials mogu biti pokolebani preko nekoliko prodajnih mjesta. Za sve ličnosti, lične preporuke imaju veliki uticaj; Ali, za zillenniale koji paze na budžet, sa 42%, oni postaju još važniji. Grupa sa sviješću o budžetu također pokazuje više od prosječnog utjecaja prilagođenih digitalnih preporuka i online publikacija. Sa graditeljima bogatstva, oglasi na društvenim mrežama imaju preveliku privlačnost od 38%.
Prilikom odabira trgovina, zillennials obično daju bolji troškovi najviši prioritet iznad izbora brenda. Od zillennials, 41% misli da je dostupnost brendova koji im se sviđaju manje važna od cijene. Samo 21% odgovara u suprotnom smjeru. Za generaciju Z, ovaj trend ostaje istinit; Ali, postotak milenijalaca koji daju prioritet cijeni prvo pada na 36%.
Najveći segmenti potrošača orijentiranih na brend i cijene na prvom mjestu nalaze se među zillennials i Gen Z. Za zillennials sa budžetom, cijene su vrlo važne; 45% njih kaže da im je to prva misao. Iako značajne dionice prvo na brendu, graditelji bogatstva i slobodni potrošači i dalje daju cijene na prvom mjestu.
U konačnici, trgovci koji ciljaju na ovo rastuće tržište moraju shvatiti razlike između zillennials i njihovih kolega iz generacije Z i milenijalaca kroz efikasne digitalne i online marketinške strategije.