3 min. čitanja

Digital-First Zillennials preoblikuje maloprodajni krajolik sa jedinstvenim preferencijama za kupovinu

Rođeni između 1991. i 1999. godine, mlađi milenijalci i stariji potrošači generacije Z imaju veću vjerovatnoću od bilo koje druge dobne grupe da odaberu maloprodajnu kupovinu proizvoda samo putem interneta. Prema nedavnim studijama PYMNTS Intelligence, ova starosna grupa je najmanje vjerovatno da će kupovati samo u trgovini i najvjerovatnije će kupovati maloprodajnu robu isključivo online. Studija također nudi razumijevanje varijacija u četiri različite grupe zillennial persona: davaoci, slobodni potrošači, graditelji bogatstva i svjesni budžeta.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Digital-First Zillennials preoblikuje maloprodajni krajolik sa jedinstvenim preferencijama za kupovinu
Izvor: Depositphotos

Sa 37%, više od ne-zillennial generacije Z sa 34%, i ne-zillennial milenijalaca također 34%, zillennials ističu se po najvišoj stopi samo digitalnih maloprodajnih potrošača. Isto tako, u poređenju sa ne-zillennial generacijom Z i ne-zillennial milenijalcima, zillennials imaju najmanje šanse da žele da izvrše svu svoju maloprodajnu kupovinu lično, na 29%, naspram 32%.

Na osnovu toga kako bi svaki odgovornik iskoristio neočekivani prihod jednak polovini njihove redovne mjesečne plate, PYMNTS Intelligence ocrtava četiri odvojene osobe za ovu generaciju: budžetski orijentisani, graditelji bogatstva, slobodni potrošači i davaoci. Ove grupe imaju nešto drugačiji ukus za maloprodajnu kupovinu, što ima značajne implikacije za digitalne i online marketinške strategije . Na primjer, 39% grupe koja je svjesna budžeta radije bi kupovalo i online i osobno, vjerojatno zato što su željni lova na najbolje ponude. Samo 15% donatora slijedi ovaj obrazac; 53% ove grupe kupuje samo online.

Maloprodajni proizvodi su pod velikim utjecajem zillennials, grupe kupaca koja je sklonija kupovini putem interneta. Čini se da su lične preporuke važnije za njihov izbor kupovine nego za milenijalce, ali manje nego za generaciju Z. Među generacijom Z, oglasi na društvenim mrežama također imaju najveći doseg; zillennials na 35% Za zillennials, drugi važni elementi su slavne ličnosti i influenceri, prilagođene digitalne preporuke i marketing web stranica.

Aktivni potrošači, zillennials mogu biti pokolebani preko nekoliko prodajnih mjesta. Za sve ličnosti, lične preporuke imaju veliki uticaj; Ali, za zillenniale koji paze na budžet, sa 42%, oni postaju još važniji. Grupa sa sviješću o budžetu također pokazuje više od prosječnog utjecaja prilagođenih digitalnih preporuka i online publikacija. Sa graditeljima bogatstva, oglasi na društvenim mrežama imaju preveliku privlačnost od 38%.

Prilikom odabira trgovina, zillennials obično daju bolji troškovi najviši prioritet iznad izbora brenda. Od zillennials, 41% misli da je dostupnost brendova koji im se sviđaju manje važna od cijene. Samo 21% odgovara u suprotnom smjeru. Za generaciju Z, ovaj trend ostaje istinit; Ali, postotak milenijalaca koji daju prioritet cijeni prvo pada na 36%.

Najveći segmenti potrošača orijentiranih na brend i cijene na prvom mjestu nalaze se među zillennials i Gen Z. Za zillennials sa budžetom, cijene su vrlo važne; 45% njih kaže da im je to prva misao. Iako značajne dionice prvo na brendu, graditelji bogatstva i slobodni potrošači i dalje daju cijene na prvom mjestu.

U konačnici, trgovci koji ciljaju na ovo rastuće tržište moraju shvatiti razlike između zillennials i njihovih kolega iz generacije Z i milenijalaca kroz efikasne digitalne i online marketinške strategije.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+