
Izvještaj eMarketera pokazuje značajan rast izdataka za oglašavanje u brojnim sektorima. Telekomunikacije, maloprodaja, roba široke potrošnje i ovogodišnje političke kampanje imaju snažan utjecaj.
Telekomunikacije preuzimaju vodstvo
Telekomunikacijska industrija se značajno oporavlja nakon pada u 2022. godini. Očekuje se da će potrošnja na digitalno oglašavanje u ovom sektoru porasti za 20,9% do kraja 2024. godine, premašivši 20 milijardi dolara. Ovo povećanje proizlazi iz obnovljene konkurencije među glavnim igračima kao što su Verizon, AT&T i T-Mobile, čineći telekomunikacije jednim od najbrže rastućih sektora u troškovima oglašavanja.

Source: Emarketer
Maloprodaja i CPG nastavljaju dominirati digitalnim oglašavanjem
Dok je rast potrošnje na oglašavanje u maloprodaji blago usporen, ovaj sektor ostaje definitivno najveći investitor, sa izdacima za digitalno oglašavanje za koje se predviđa da će dostići 83,09 milijardi dolara. Maloprodaja i CPG zajedno će činiti gotovo polovinu svih troškova oglašavanja na društvenim mrežama. Facebook, Instagram i TikTok bit će bojna polja za angažman kupaca.
“Gotovo svaka industrijska vertikala koju pratimo premašila je naša očekivanja potrošnje prošle godine, a većina će vidjeti ubrzani rast u 2024. godini. U 2023. godini predviđali smo rast od 9,7% u cijeloj zemlji, ali konačna brojka bila je robusnija 10,6%. Očekujemo da će većina sektora graditi na ovom zamahu s još višim stopama rasta u odnosu na prethodnu godinu u 2024. godini”, navodi se u izvještaju.
Političko oglašavanje iskrivljuje tradicionalnu medijsku potrošnju
S obzirom na američke predsjedničke izbore, izdaci za političko oglašavanje predstavljaju jedinstvenu anomaliju. Kategorija “ostalo”, koja prvenstveno uključuje političke reklame, pokazuje rast od 140%, posebno u tradicionalnim formatima kao što je televizija. Ovo nadoknađuje pad potrošnje ne-digitalnih medija u drugim industrijama.
Oglašavanje na društvenim mrežama u fokusu
Društvene mreže ostaju centralne za e-trgovinu. Maloprodajni i CPG brendovi će doprinijeti gotovo 42,31 milijardi dolara oglašavanju na društvenim mrežama u 2024. godini. To predstavlja gotovo polovinu ukupnih izdataka za oglašavanje na društvenim mrežama u svim sektorima, naglašavajući važnost ciljanih strategija društvenih medija.

Source: Emarketer
Pretraživanje i prikazivanje oglašavanja
Jasan trend se pojavljuje na američkom tržištu digitalnog oglašavanja – većina sektora preferira prikazno oglašavanje. U 2024. godini, očekuje se da će 56,8% potrošnje na digitalno oglašavanje ići na Display, dok će 41,2% ići na oglašavanje u pretraživanju. Preostala sredstva će biti podijeljena između generisanja potencijalnih klijenata, e-mail marketinga, oglasa i mobilnih poruka.
Značajni izuzeci su turizam i zdravstvo, koji favoriziraju Search kampanje. U segmentu putovanja, kupci provode brojne pretrage prije donošenja odluka, a u zdravstvu, pretraga je ključna za lokalizirane usluge kao što su ljekari i farmaceutske odluke.
Kakvi su izgledi za američko oglašavanje u 2025. godini?
Očekuje se da će potrošnja na digitalno oglašavanje u SAD-u dostići 337,56 milijardi dolara u 2025. godini. Predviđa se da će maloprodaja dominirati, a očekuje se daljnji rast u telekomunikacijama.
Sljedeće godine, ukupna potrošnja na digitalno oglašavanje u svim sektorima će se povećati sa 302,77 milijardi dolara u 2024. na 337,56 milijardi dolara.
Očekuje se da će maloprodajni sektor premašiti granicu od 100 milijardi dolara u digitalnom oglašavanju do 2026. godine. Predviđa se da će dostići 93,64 milijarde dolara u 2025. godini.

Source: Emarketer