4 min. čitanja

Američko tržište oglasa 2024: Porast političke i telekomunikacijske potrošnje

Američko tržište digitalnog oglašavanja je spremno za značajan rast ove godine. Telekomunikacijske usluge, maloprodaja i potrošačka roba vode potrošnju. Predsjednički izbori također pokazuju svoj utjecaj na reklamni prostor. Američko oglašavanje nastavlja održavati društvene medije i prikazivanje oglašavanja kao ključne prioritete ulaganja. Potrošnja će dostići rekordnih 302 milijarde dolara, signalizirajući dinamičnu godinu u svim sektorima.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Američko tržište oglasa 2024: Porast političke i telekomunikacijske potrošnje
Izvor: Depositphotos

Izvještaj eMarketera pokazuje značajan rast izdataka za oglašavanje u brojnim sektorima. Telekomunikacije, maloprodaja, roba široke potrošnje i ovogodišnje političke kampanje imaju snažan utjecaj.

Telekomunikacije preuzimaju vodstvo

Telekomunikacijska industrija se značajno oporavlja nakon pada u 2022. godini. Očekuje se da će potrošnja na digitalno oglašavanje u ovom sektoru porasti za 20,9% do kraja 2024. godine, premašivši 20 milijardi dolara. Ovo povećanje proizlazi iz obnovljene konkurencije među glavnim igračima kao što su Verizon, AT&T i T-Mobile, čineći telekomunikacije jednim od najbrže rastućih sektora u troškovima oglašavanja.

The telecommunications industry is recovering significantly following a decline in 2022.

Source: Emarketer

Maloprodaja i CPG nastavljaju dominirati digitalnim oglašavanjem

Dok je rast potrošnje na oglašavanje u maloprodaji blago usporen, ovaj sektor ostaje definitivno najveći investitor, sa izdacima za digitalno oglašavanje za koje se predviđa da će dostići 83,09 milijardi dolara. Maloprodaja i CPG zajedno će činiti gotovo polovinu svih troškova oglašavanja na društvenim mrežama. Facebook, Instagram i TikTok bit će bojna polja za angažman kupaca.

“Gotovo svaka industrijska vertikala koju pratimo premašila je naša očekivanja potrošnje prošle godine, a većina će vidjeti ubrzani rast u 2024. godini. U 2023. godini predviđali smo rast od 9,7% u cijeloj zemlji, ali konačna brojka bila je robusnija 10,6%. Očekujemo da će većina sektora graditi na ovom zamahu s još višim stopama rasta u odnosu na prethodnu godinu u 2024. godini”, navodi se u izvještaju.

Političko oglašavanje iskrivljuje tradicionalnu medijsku potrošnju

S obzirom na američke predsjedničke izbore, izdaci za političko oglašavanje predstavljaju jedinstvenu anomaliju. Kategorija “ostalo”, koja prvenstveno uključuje političke reklame, pokazuje rast od 140%, posebno u tradicionalnim formatima kao što je televizija. Ovo nadoknađuje pad potrošnje ne-digitalnih medija u drugim industrijama.

Oglašavanje na društvenim mrežama u fokusu

Društvene mreže ostaju centralne za e-trgovinu. Maloprodajni i CPG brendovi će doprinijeti gotovo 42,31 milijardi dolara oglašavanju na društvenim mrežama u 2024. godini. To predstavlja gotovo polovinu ukupnih izdataka za oglašavanje na društvenim mrežama u svim sektorima, naglašavajući važnost ciljanih strategija društvenih medija.

A clear trend is emerging in the US digital advertising market – most sectors prefer display advertising

Source: Emarketer

Pretraživanje i prikazivanje oglašavanja

Jasan trend se pojavljuje na američkom tržištu digitalnog oglašavanja – većina sektora preferira prikazno oglašavanje. U 2024. godini, očekuje se da će 56,8% potrošnje na digitalno oglašavanje ići na Display, dok će 41,2% ići na oglašavanje u pretraživanju. Preostala sredstva će biti podijeljena između generisanja potencijalnih klijenata, e-mail marketinga, oglasa i mobilnih poruka.

Značajni izuzeci su turizam i zdravstvo, koji favoriziraju Search kampanje. U segmentu putovanja, kupci provode brojne pretrage prije donošenja odluka, a u zdravstvu, pretraga je ključna za lokalizirane usluge kao što su ljekari i farmaceutske odluke.

Kakvi su izgledi za američko oglašavanje u 2025. godini?

Očekuje se da će potrošnja na digitalno oglašavanje u SAD-u dostići 337,56 milijardi dolara u 2025. godini. Predviđa se da će maloprodaja dominirati, a očekuje se daljnji rast u telekomunikacijama.

Sljedeće godine, ukupna potrošnja na digitalno oglašavanje u svim sektorima će se povećati sa 302,77 milijardi dolara u 2024. na 337,56 milijardi dolara.

Očekuje se da će maloprodajni sektor premašiti granicu od 100 milijardi dolara u digitalnom oglašavanju do 2026. godine. Predviđa se da će dostići 93,64 milijarde dolara u 2025. godini.

Digital advertising spending in the USA is expected to reach $337.56 billion in 2025. Retail is projected to dominate, and further growth in telecommunications is anticipated.

Source: Emarketer

Podijelite članak
Slični članci
WhatsApp ujedinjuje marketing na Facebooku i Instagramu
3 min. čitanja

WhatsApp ujedinjuje marketing na Facebooku i Instagramu

WhatsApp je najavio velika poslovna ažuriranja na svojoj konferenciji u Miamiju koja integriraju marketinški menadžment preko WhatsAppa, Facebooka i Instagrama. Kompanije sada mogu upravljati kampanjama za sve tri platforme putem jedne kontrolne table Ads Managera.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit pokreće ocjenu kvalitete za oglasne kampanje
2 min. čitanja

Reddit pokreće ocjenu kvalitete za oglasne kampanje

Reddit je upravo izbacio nešto što će svaki oglašivač prepoznati – sistem ocjene kvaliteta za oglase, baš kao i Googleov. Novi rezultat optimizacije ocjenjuje postavljanje vašeg računa i govori vam tačno gdje da se poboljšate, čineći oglašavanje na Redditu manje igrom pogađanja.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge