1 min. čitanja

Šta je CPG?

Termin CPG je skraćenica za Consumer Packaged Goods. Odnosi se na potrošačku pakiranu robu – to jest, proizvode koji se brzo konzumiraju i zahtijevaju redovnu kupovinu.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Termin CPG je skraćenica za Consumer Packaged Goods. Odnosi se na potrošačku pakiranu robu – to jest, proizvode koji se brzo konzumiraju i zahtijevaju redovnu kupovinu. To su uobičajeni potrošački proizvodi koji se pakiraju i obično prodaju u maloprodajnim objektima, supermarketima ili online trgovinama.

Tipični primjeri CPG proizvoda su hrana (npr. žitarice, pića, mliječni proizvodi), kozmetika i lična njega (npr. sapuni, šamponi, dezodoransi), kućanski predmeti (npr. proizvodi za čišćenje, proizvodi od papira), lijekovi bez recepta (npr. vitamini, lijekovi protiv bolova)…

Glavna karakteristika CPG-a je da su to proizvodi koje kupci moraju redovno kupovati. Za razliku od dugotrajnijih proizvoda kao što su elektronika ili namještaj, CPG proizvodi imaju kraći životni vijek i relativno su jeftini.

Termin se često miješa sa FMCG. CPG je širi pojam i obuhvata svu potrošačku pakiranu robu, bilo da se radi o robi široke potrošnje (FMCG) ili sporijoj robi široke potrošnje – kao što su kozmetika ili dugotrajniji kućanski predmeti. Glavna razlika je u tome što se FMCG fokusira na proizvode koji se brzo kreću, dok CPG uključuje sporije prodajne proizvode.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+