Termin CPG je skraćenica za Consumer Packaged Goods. Odnosi se na potrošačku pakiranu robu – to jest, proizvode koji se brzo konzumiraju i zahtijevaju redovnu kupovinu. To su uobičajeni potrošački proizvodi koji se pakiraju i obično prodaju u maloprodajnim objektima, supermarketima ili online trgovinama.
Tipični primjeri CPG proizvoda su hrana (npr. žitarice, pića, mliječni proizvodi), kozmetika i lična njega (npr. sapuni, šamponi, dezodoransi), kućanski predmeti (npr. proizvodi za čišćenje, proizvodi od papira), lijekovi bez recepta (npr. vitamini, lijekovi protiv bolova)…
Glavna karakteristika CPG-a je da su to proizvodi koje kupci moraju redovno kupovati. Za razliku od dugotrajnijih proizvoda kao što su elektronika ili namještaj, CPG proizvodi imaju kraći životni vijek i relativno su jeftini.
Termin se često miješa sa FMCG. CPG je širi pojam i obuhvata svu potrošačku pakiranu robu, bilo da se radi o robi široke potrošnje (FMCG) ili sporijoj robi široke potrošnje – kao što su kozmetika ili dugotrajniji kućanski predmeti. Glavna razlika je u tome što se FMCG fokusira na proizvode koji se brzo kreću, dok CPG uključuje sporije prodajne proizvode.