1 min. čitanja

Šta je Peer-to-Peer (P2P) aplikacija za plaćanje?

Peer-to-Peer (P2P) aplikacija za plaćanje je digitalna platforma koja omogućava pojedincima da prebacuju novac direktno jedni drugima bez posrednika kao što su banke. Ove aplikacije, kao što su Venmo, PayPal, Cash App i Zelle, omogućavaju sigurne i brze transakcije povezivanjem korisničkih bankovnih računa, debitnih kartica ili kreditnih kartica.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Peer-to-Peer (P2P) aplikacija za plaćanje je digitalna platforma koja omogućava pojedincima da prebacuju novac direktno jedni drugima bez posrednika kao što su banke. Ove aplikacije, kao što su Venmo, PayPal, Cash App i Zelle, omogućavaju sigurne i brze transakcije povezivanjem korisničkih bankovnih računa, debitnih kartica ili kreditnih kartica.

Kako funkcioniraju P2P plaćanja

  1. Podešavanje naloga: Korisnici kreiraju račun koristeći svoju e-poštu, telefonski broj ili profil društvenih medija.
  2. Izvor finansiranja: Bankovni račun, debitna kartica ili kreditna kartica su povezani.
  3. Transakcija: Uplate se šalju pomoću e-pošte primatelja, telefonskog broja, korisničkog imena ili QR koda. Sredstva se mogu pohraniti u aplikaciji ili prebaciti na bankovni račun.

Prednosti

  • Brzi i praktični transferi novca.
  • Privatnost za finansijske detalje.
  • Idealno za dijeljenje računa ili plaćanje trgovaca.

Nedostaci

  • Rizik od prevare ili slučajnih transfera.
  • Naknade za korištenje kreditnih kartica ili trenutne transfere.
Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+