1 min. čitanja

Šta je ključna riječ dugog repa?

Duge ključne riječi su specifične, često duže fraze koje korisnici pretražuju, obično se sastoje od tri ili više riječi. Oni imaju tendenciju da imaju manji obim pretraživanja, ali veće stope konverzije zbog svoje specifičnosti.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Duge ključne riječi su specifične, često duže fraze koje korisnici pretražuju, obično se sastoje od tri ili više riječi. Oni imaju tendenciju da imaju manji obim pretraživanja, ali veće stope konverzije zbog svoje specifičnosti.

Evo kratkog pregleda:

  1. Specifičnost: Duge ključne riječi su detaljnije i ciljanije od širokih, generičkih pojmova.
  2. Niža konkurencija: Obično ih je lakše rangirati u tražilicama zbog manje konkurencije.
  3. Veće stope konverzije: Korisnici koji pretražuju sa dugim ključnim riječima često imaju jasniju namjeru, što dovodi do boljih stopa konverzije.
  4. Prirodni jezik: Oni često odražavaju kako ljudi zapravo govore ili kucaju upite.
  5. Primjer: Umjesto “cipele”, ključna riječ dugog repa može biti “udobne tenisice za trčanje za žene”



Podijelite članak
Slični članci
WhatsApp ujedinjuje marketing na Facebooku i Instagramu
3 min. čitanja

WhatsApp ujedinjuje marketing na Facebooku i Instagramu

WhatsApp je najavio velika poslovna ažuriranja na svojoj konferenciji u Miamiju koja integriraju marketinški menadžment preko WhatsAppa, Facebooka i Instagrama. Kompanije sada mogu upravljati kampanjama za sve tri platforme putem jedne kontrolne table Ads Managera.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit pokreće ocjenu kvalitete za oglasne kampanje
2 min. čitanja

Reddit pokreće ocjenu kvalitete za oglasne kampanje

Reddit je upravo izbacio nešto što će svaki oglašivač prepoznati – sistem ocjene kvaliteta za oglase, baš kao i Googleov. Novi rezultat optimizacije ocjenjuje postavljanje vašeg računa i govori vam tačno gdje da se poboljšate, čineći oglašavanje na Redditu manje igrom pogađanja.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge