1 min. čitanja

Šta je ključna riječ dugog repa?

Duge ključne riječi su specifične, često duže fraze koje korisnici pretražuju, obično se sastoje od tri ili više riječi. Oni imaju tendenciju da imaju manji obim pretraživanja, ali veće stope konverzije zbog svoje specifičnosti.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Duge ključne riječi su specifične, često duže fraze koje korisnici pretražuju, obično se sastoje od tri ili više riječi. Oni imaju tendenciju da imaju manji obim pretraživanja, ali veće stope konverzije zbog svoje specifičnosti.

Evo kratkog pregleda:

  1. Specifičnost: Duge ključne riječi su detaljnije i ciljanije od širokih, generičkih pojmova.
  2. Niža konkurencija: Obično ih je lakše rangirati u tražilicama zbog manje konkurencije.
  3. Veće stope konverzije: Korisnici koji pretražuju sa dugim ključnim riječima često imaju jasniju namjeru, što dovodi do boljih stopa konverzije.
  4. Prirodni jezik: Oni često odražavaju kako ljudi zapravo govore ili kucaju upite.
  5. Primjer: Umjesto “cipele”, ključna riječ dugog repa može biti “udobne tenisice za trčanje za žene”



Podijelite članak
Slični članci
Prednosti globalne ekspanzije: Zašto biste je trebali razmotriti
12 min. čitanja

Prednosti globalne ekspanzije: Zašto biste je trebali razmotriti

Način poslovanja prolazi kroz stalne promjene; To nije iznenađenje. I usred sve veće međusobne povezanosti, čini se da su granice između zemalja, ako ne nestale, barem postale manje barijera – više simbolične nego stvarne kada je u pitanju rast. Širenje na nova tržišta nudi mnoge mogućnosti, od povećanog potencijala prihoda do veće prepoznatljivosti brenda. I, […]

Silvi Nuñez Silvi Nuñez
Managing Director, Optimational
Pročitajte članak
Koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu? Pogled na prekograničnu trgovinu u Evropi
2 min. čitanja

Koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu? Pogled na prekograničnu trgovinu u Evropi

Nedavni nalazi Evropske trgovinske baze podataka (ECDB) otkrivaju upečatljive regionalne obrasce u tome kako različite evropske nacije surađuju sa međunarodnim online trgovcima i koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu. Ova analiza istražuje različite stepene usvajanja prekogranične e-trgovine širom kontinenta uz održavanje integriteta bitnih tržišnih podataka.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+