Cena prodate robe, ili skraćeno COGS, odnosi se na novac koji kompanija troši da bi napravila stvari koje prodaje. To je kao recept košta pekara – koliko troše na brašno, šećer i jaja za pečenje kolača. COGS pokriva očigledne troškove: sirovine koje ulaze u proizvod i plate isplaćene radnicima koji ga prave. Ali to ne uključuje stvari kao što su oglašavanje proizvoda ili isporuka kupcima. U osnovi, COGS vam govori koliko košta kreiranje proizvoda pre nego što počnete da brinete o prodaji ili isporuci. To je ključni broj za preduzeća jer im pomaže da shvate koliko profita zaista ostvaruju na svakoj prodaji.
WhatsApp ujedinjuje marketing na Facebooku i Instagramu
WhatsApp je najavio velika poslovna ažuriranja na svojoj konferenciji u Miamiju koja integriraju marketinški menadžment preko WhatsAppa, Facebooka i Instagrama. Kompanije sada mogu upravljati kampanjama za sve tri platforme putem jedne kontrolne table Ads Managera.