Cena prodate robe, ili skraćeno COGS, odnosi se na novac koji kompanija troši da bi napravila stvari koje prodaje. To je kao recept košta pekara – koliko troše na brašno, šećer i jaja za pečenje kolača. COGS pokriva očigledne troškove: sirovine koje ulaze u proizvod i plate isplaćene radnicima koji ga prave. Ali to ne uključuje stvari kao što su oglašavanje proizvoda ili isporuka kupcima. U osnovi, COGS vam govori koliko košta kreiranje proizvoda pre nego što počnete da brinete o prodaji ili isporuci. To je ključni broj za preduzeća jer im pomaže da shvate koliko profita zaista ostvaruju na svakoj prodaji.
Kako Allegro štiti svoje tržište od azijske konkurencije
Dana 22. maja 2025. godine, Reuters je otkrio kako poljski lider e-trgovine Allegro vodi lokalne inicijative kroz brzinu i regionalnu relevantnost u odnosu na cjenovnu konkurenciju u borbi protiv azijskih tržišnih divova kao što je Temu.