1 min. čitanja

Banner

Baneri su popularan način za tvrtke da prenesu svoju poruku na mreži. Oni su poput digitalnog bilborda koji se pojavljuje na web stranicama, obično duž ruba ekrana.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Baneri su popularan način za tvrtke da prenesu svoju poruku na mreži. Oni su poput digitalnog bilborda koji se pojavljuje na web stranicama, obično duž ruba ekrana. I, budimo iskreni, oni su još uvijek jedan od najučinkovitijih načina za tvrtke da dosegnu svoju ciljanu publiku. Izdavači su partneri sa ovim oglašivačima, koji plaćaju da prikažu svoje banere na svojim sajtovima. Način na koji to funkcioniše je da možete platiti svaki put kada neko vidi vaš banner (poznat kao CPM, ili cijena po hiljadu pojavljivanja), ili možete platiti samo kada neko zaista klikne na njega (to se zove PPC, ili pay-per-click).

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+