1 min. čitanja

Banner

Baneri su popularan način za tvrtke da prenesu svoju poruku na mreži. Oni su poput digitalnog bilborda koji se pojavljuje na web stranicama, obično duž ruba ekrana.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Baneri su popularan način za tvrtke da prenesu svoju poruku na mreži. Oni su poput digitalnog bilborda koji se pojavljuje na web stranicama, obično duž ruba ekrana. I, budimo iskreni, oni su još uvijek jedan od najučinkovitijih načina za tvrtke da dosegnu svoju ciljanu publiku. Izdavači su partneri sa ovim oglašivačima, koji plaćaju da prikažu svoje banere na svojim sajtovima. Način na koji to funkcioniše je da možete platiti svaki put kada neko vidi vaš banner (poznat kao CPM, ili cijena po hiljadu pojavljivanja), ili možete platiti samo kada neko zaista klikne na njega (to se zove PPC, ili pay-per-click).

Podijelite članak
Slični članci
WhatsApp ujedinjuje marketing na Facebooku i Instagramu
3 min. čitanja

WhatsApp ujedinjuje marketing na Facebooku i Instagramu

WhatsApp je najavio velika poslovna ažuriranja na svojoj konferenciji u Miamiju koja integriraju marketinški menadžment preko WhatsAppa, Facebooka i Instagrama. Kompanije sada mogu upravljati kampanjama za sve tri platforme putem jedne kontrolne table Ads Managera.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit pokreće ocjenu kvalitete za oglasne kampanje
2 min. čitanja

Reddit pokreće ocjenu kvalitete za oglasne kampanje

Reddit je upravo izbacio nešto što će svaki oglašivač prepoznati – sistem ocjene kvaliteta za oglase, baš kao i Googleov. Novi rezultat optimizacije ocjenjuje postavljanje vašeg računa i govori vam tačno gdje da se poboljšate, čineći oglašavanje na Redditu manje igrom pogađanja.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge