1 min. čitanja

Astroturfing

Astroturfing je jedna od nepoštenih marketinških praksi koju koriste neki brendovi ili oni koji pokušavaju prodati različite proizvode. To je taktika u kojoj sponzor plaća za pozitivno oglašavanje ili promociju na raznim online mjestima.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Astroturfing je jedna od nepoštenih marketinških praksi koju koriste neki brendovi ili oni koji pokušavaju prodati različite proizvode. To je taktika u kojoj sponzor plaća za pozitivno oglašavanje ili promociju na raznim online mjestima. To mogu biti ili društvene mreže, forumi za diskusiju ili razni blogovi postavljeni isključivo u svrhu širenja lažno pozitivnog oglašavanja. Naizgled prirodne pozitivne kritike rezultat su dosljednog rada profesionalaca.

 

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+