
U poređenju sa prethodnim periodom, njemačka kompanija je zabilježila značajan porast prilagođene zarade prije kamata i poreza od 28,3 miliona eura. Bruto obim robe (GMV) porastao je za 1,3% u odnosu na prethodnu godinu na 3,3 milijarde eura. U isto vrijeme, međutim, prodaja je smanjena sa 2,3 milijarde eura u prvom kvartalu 2023. na 2,2 milijarde eura u prvom kvartalu 2024. godine. Zalando vidi svoj fokus na B2C i B2B kao ključne stubove svog uspjeha.
Unutar B2C-a, Zalando će se fokusirati na poboljšanje lifestyle ponude za krajnje kupce. Kompanija je proširila svoj asortiman proizvoda kako bi uključila adaptivnu obuću za djecu sa smetnjama u razvoju. Osim toga, pokrenuo je AI pomoćnika za kupovinu s mogućnostima mjerenja tijela. Novi alat je dostupan samo na 6 tržišta.
U B2B sektoru, Zalando koristi svoj ZEOS operativni sistem. Ovo omogućava brendovima da koriste široku logističku mrežu kompanije za isporuku i povrat, bez obzira da li su proizvodi kupljeni na Zalandu, u vlastitoj e-trgovini ili na drugoj evropskoj platformi. U prvom kvartalu, dodano je pet dodatnih ZEOS višekanalnih partnera, čime je ukupan broj partnera porastao na 27. U veleprodajnom segmentu Zalanda, prihod je porastao za 13% na 215 miliona eura.
“B2C kupci pokazuju povećan interes za naš visokokvalitetni asortiman proizvoda, digitalne alate, ponude i inspirativni sadržaj. B2B korisnici koriste našu jedinstvenu ponudu. Oba naša vektora rasta su snažna i doprinose rezultatima, pokazujući snagu naših planova”, rekla je finansijska direktorica Zalanda, dr Sandra Dembeck.
Kompletni rezultati kompanije iz godine u godinu mogu se naći u službenom izvještaju.