2 min. čitanja

Zalandovi Q1 rezultati pokazuju da se njegova opklada na B2C i B2B isplatila

Zalando je objavio svoje rezultate za prvi kvartal. Uprkos trenutnim globalnim izazovima, brojke su porasle u odnosu na prošlu godinu.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Zalandovi Q1 rezultati pokazuju da se njegova opklada na B2C i B2B isplatila

U poređenju sa prethodnim periodom, njemačka kompanija je zabilježila značajan porast prilagođene zarade prije kamata i poreza od 28,3 miliona eura. Bruto obim robe (GMV) porastao je za 1,3% u odnosu na prethodnu godinu na 3,3 milijarde eura. U isto vrijeme, međutim, prodaja je smanjena sa 2,3 milijarde eura u prvom kvartalu 2023. na 2,2 milijarde eura u prvom kvartalu 2024. godine. Zalando vidi svoj fokus na B2C i B2B kao ključne stubove svog uspjeha.

Unutar B2C-a, Zalando će se fokusirati na poboljšanje lifestyle ponude za krajnje kupce. Kompanija je proširila svoj asortiman proizvoda kako bi uključila adaptivnu obuću za djecu sa smetnjama u razvoju. Osim toga, pokrenuo je AI pomoćnika za kupovinu s mogućnostima mjerenja tijela. Novi alat je dostupan samo na 6 tržišta.

U B2B sektoru, Zalando koristi svoj ZEOS operativni sistem. Ovo omogućava brendovima da koriste široku logističku mrežu kompanije za isporuku i povrat, bez obzira da li su proizvodi kupljeni na Zalandu, u vlastitoj e-trgovini ili na drugoj evropskoj platformi. U prvom kvartalu, dodano je pet dodatnih ZEOS višekanalnih partnera, čime je ukupan broj partnera porastao na 27. U veleprodajnom segmentu Zalanda, prihod je porastao za 13% na 215 miliona eura.

“B2C kupci pokazuju povećan interes za naš visokokvalitetni asortiman proizvoda, digitalne alate, ponude i inspirativni sadržaj. B2B korisnici koriste našu jedinstvenu ponudu. Oba naša vektora rasta su snažna i doprinose rezultatima, pokazujući snagu naših planova”, rekla je finansijska direktorica Zalanda, dr Sandra Dembeck.

Kompletni rezultati kompanije iz godine u godinu mogu se naći u službenom izvještaju.

 

Podijelite članak
Slični članci
WhatsApp ujedinjuje marketing na Facebooku i Instagramu
3 min. čitanja

WhatsApp ujedinjuje marketing na Facebooku i Instagramu

WhatsApp je najavio velika poslovna ažuriranja na svojoj konferenciji u Miamiju koja integriraju marketinški menadžment preko WhatsAppa, Facebooka i Instagrama. Kompanije sada mogu upravljati kampanjama za sve tri platforme putem jedne kontrolne table Ads Managera.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit pokreće ocjenu kvalitete za oglasne kampanje
2 min. čitanja

Reddit pokreće ocjenu kvalitete za oglasne kampanje

Reddit je upravo izbacio nešto što će svaki oglašivač prepoznati – sistem ocjene kvaliteta za oglase, baš kao i Googleov. Novi rezultat optimizacije ocjenjuje postavljanje vašeg računa i govori vam tačno gdje da se poboljšate, čineći oglašavanje na Redditu manje igrom pogađanja.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge