2 min. čitanja

Zalandovi Q1 rezultati pokazuju da se njegova opklada na B2C i B2B isplatila

Zalando je objavio svoje rezultate za prvi kvartal. Uprkos trenutnim globalnim izazovima, brojke su porasle u odnosu na prošlu godinu.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Zalandovi Q1 rezultati pokazuju da se njegova opklada na B2C i B2B isplatila

U poređenju sa prethodnim periodom, njemačka kompanija je zabilježila značajan porast prilagođene zarade prije kamata i poreza od 28,3 miliona eura. Bruto obim robe (GMV) porastao je za 1,3% u odnosu na prethodnu godinu na 3,3 milijarde eura. U isto vrijeme, međutim, prodaja je smanjena sa 2,3 milijarde eura u prvom kvartalu 2023. na 2,2 milijarde eura u prvom kvartalu 2024. godine. Zalando vidi svoj fokus na B2C i B2B kao ključne stubove svog uspjeha.

Unutar B2C-a, Zalando će se fokusirati na poboljšanje lifestyle ponude za krajnje kupce. Kompanija je proširila svoj asortiman proizvoda kako bi uključila adaptivnu obuću za djecu sa smetnjama u razvoju. Osim toga, pokrenuo je AI pomoćnika za kupovinu s mogućnostima mjerenja tijela. Novi alat je dostupan samo na 6 tržišta.

U B2B sektoru, Zalando koristi svoj ZEOS operativni sistem. Ovo omogućava brendovima da koriste široku logističku mrežu kompanije za isporuku i povrat, bez obzira da li su proizvodi kupljeni na Zalandu, u vlastitoj e-trgovini ili na drugoj evropskoj platformi. U prvom kvartalu, dodano je pet dodatnih ZEOS višekanalnih partnera, čime je ukupan broj partnera porastao na 27. U veleprodajnom segmentu Zalanda, prihod je porastao za 13% na 215 miliona eura.

“B2C kupci pokazuju povećan interes za naš visokokvalitetni asortiman proizvoda, digitalne alate, ponude i inspirativni sadržaj. B2B korisnici koriste našu jedinstvenu ponudu. Oba naša vektora rasta su snažna i doprinose rezultatima, pokazujući snagu naših planova”, rekla je finansijska direktorica Zalanda, dr Sandra Dembeck.

Kompletni rezultati kompanije iz godine u godinu mogu se naći u službenom izvještaju.

 

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+