2 min. čitanja

Potrošnja na oglašavanje u Velikoj Britaniji dostigla je 9,2 milijarde funti u prvom kvartalu ove godine

Britanska reklamna scena oborila je rekorde potrošnje u prvom kvartalu. Nove brojke iz Advertising Association i WARC-a pokazuju nevjerovatno povećanje potrošnje na oglašavanje od 9,3%, čime se cijeli iznos popeo na zapanjujućih 9,2 milijarde funti između januara i marta.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Potrošnja na oglašavanje u Velikoj Britaniji dostigla je 9,2 milijarde funti u prvom kvartalu ove godine
Izvor: Depositphotos

Vođen uglavnom stalnom ekspanzijom digitalnog oglašavanja, ovaj nevjerojatan porast digitalnog i online marketinga premašio je ranije procjene za više od tri postotna boda. Online kanali danas drže zapanjujućih 79,7% ukupnih troškova oglašavanja za Ujedinjeno Kraljevstvo.

U budućnosti, industrijski analitičari vide da se uspon nastavlja. Sa povećanjem od 9,2% koje se očekuje u drugom kvartalu, ulaganja u oglase mogla bi porasti na 9,7 milijardi funti.

Source: AA/WARC Expenditure Report, July 2024

Stručnjaci sada predviđaju godišnju stopu rasta od 7,7%, tako da je pogled na cijelu godinu promijenjen prema gore. Do kraja godine, to bi povećalo digitalni i online marketing u Velikoj Britaniji na zapanjujućih 39,4 milijarde funti.

Postoji nekoliko industrija spremnih za posebno sjajne performanse:

  • Oglašavanje izvan kuće: +12,5%
  • Oglašavanje na pretraživanju: + 10,1%
  • Radio: +5.5%

Vođen ljetom punim sportskih događaja, Broadcaster Video On-Demand (BVOD) je posebno postavljen da probije granicu od 1 milijarde funti po prvi put.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+