2 min. čitanja

Potrošnja na oglašavanje u Velikoj Britaniji dostigla je 9,2 milijarde funti u prvom kvartalu ove godine

Britanska reklamna scena oborila je rekorde potrošnje u prvom kvartalu. Nove brojke iz Advertising Association i WARC-a pokazuju nevjerovatno povećanje potrošnje na oglašavanje od 9,3%, čime se cijeli iznos popeo na zapanjujućih 9,2 milijarde funti između januara i marta.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Potrošnja na oglašavanje u Velikoj Britaniji dostigla je 9,2 milijarde funti u prvom kvartalu ove godine
Izvor: Depositphotos

Vođen uglavnom stalnom ekspanzijom digitalnog oglašavanja, ovaj nevjerojatan porast digitalnog i online marketinga premašio je ranije procjene za više od tri postotna boda. Online kanali danas drže zapanjujućih 79,7% ukupnih troškova oglašavanja za Ujedinjeno Kraljevstvo.

U budućnosti, industrijski analitičari vide da se uspon nastavlja. Sa povećanjem od 9,2% koje se očekuje u drugom kvartalu, ulaganja u oglase mogla bi porasti na 9,7 milijardi funti.

Source: AA/WARC Expenditure Report, July 2024

Stručnjaci sada predviđaju godišnju stopu rasta od 7,7%, tako da je pogled na cijelu godinu promijenjen prema gore. Do kraja godine, to bi povećalo digitalni i online marketing u Velikoj Britaniji na zapanjujućih 39,4 milijarde funti.

Postoji nekoliko industrija spremnih za posebno sjajne performanse:

  • Oglašavanje izvan kuće: +12,5%
  • Oglašavanje na pretraživanju: + 10,1%
  • Radio: +5.5%

Vođen ljetom punim sportskih događaja, Broadcaster Video On-Demand (BVOD) je posebno postavljen da probije granicu od 1 milijarde funti po prvi put.

Podijelite članak
Slični članci
WhatsApp ujedinjuje marketing na Facebooku i Instagramu
3 min. čitanja

WhatsApp ujedinjuje marketing na Facebooku i Instagramu

WhatsApp je najavio velika poslovna ažuriranja na svojoj konferenciji u Miamiju koja integriraju marketinški menadžment preko WhatsAppa, Facebooka i Instagrama. Kompanije sada mogu upravljati kampanjama za sve tri platforme putem jedne kontrolne table Ads Managera.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit pokreće ocjenu kvalitete za oglasne kampanje
2 min. čitanja

Reddit pokreće ocjenu kvalitete za oglasne kampanje

Reddit je upravo izbacio nešto što će svaki oglašivač prepoznati – sistem ocjene kvaliteta za oglase, baš kao i Googleov. Novi rezultat optimizacije ocjenjuje postavljanje vašeg računa i govori vam tačno gdje da se poboljšate, čineći oglašavanje na Redditu manje igrom pogađanja.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge