
Vođen uglavnom stalnom ekspanzijom digitalnog oglašavanja, ovaj nevjerojatan porast digitalnog i online marketinga premašio je ranije procjene za više od tri postotna boda. Online kanali danas drže zapanjujućih 79,7% ukupnih troškova oglašavanja za Ujedinjeno Kraljevstvo.
U budućnosti, industrijski analitičari vide da se uspon nastavlja. Sa povećanjem od 9,2% koje se očekuje u drugom kvartalu, ulaganja u oglase mogla bi porasti na 9,7 milijardi funti.

Source: AA/WARC Expenditure Report, July 2024
Stručnjaci sada predviđaju godišnju stopu rasta od 7,7%, tako da je pogled na cijelu godinu promijenjen prema gore. Do kraja godine, to bi povećalo digitalni i online marketing u Velikoj Britaniji na zapanjujućih 39,4 milijarde funti.
Postoji nekoliko industrija spremnih za posebno sjajne performanse:
- Oglašavanje izvan kuće: +12,5%
- Oglašavanje na pretraživanju: + 10,1%
- Radio: +5.5%
Vođen ljetom punim sportskih događaja, Broadcaster Video On-Demand (BVOD) je posebno postavljen da probije granicu od 1 milijarde funti po prvi put.