Oporavak e-trgovine u Velikoj Britaniji: Rast od 3,2% označava kraj trogodišnjeg pada
Bilo je znakova oporavka u britanskoj e-trgovini nakon dugog perioda pada. U septembru 2024. godine, veliki online trgovci zabilježili su rast prodaje za 3,2% u odnosu na prethodnu godinu, što je prvi pozitivan porast od aprila 2021. godine. Ovaj preokret u britanskoj e-trgovini sugerira potencijalnu prekretnicu za industriju.
Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
/
Oporavak e-trgovine u Velikoj Britaniji: Rast od 3,2% označava kraj trogodišnjeg pada
Izvor: Depositphotos
Oporavak e-trgovine u Velikoj Britaniji: Moda prednjači sa rastom od 4,2%
Prodaja je padala gotovo tri i pol godine, što je trend koji je viđen i u drugim europskim zemljama. U prve dvije sedmice septembra došlo je do značajnog rasta IMRG Online Retail Indexa, koji prati 220 glavnih igrača na tržištu. Time je okončan 41-mjesečni niz negativnih performansi.
Porast u online modnom području može biti najpozitivniji znak. Nakon što je pao točno dvije godine, online kupovina mode porasla je za 4,2% u odnosu na prethodnu godinu u rujnu. Ovo je posebno dobra vijest za velika imena u modnoj industriji kao što su Asos i Boohoo, koji su imali težak period otkako je u proljeće 2021. počeo pad nakon COVID-a.
Source: Imrg.org
Rast prometa e-trgovine signalizira potencijalni oporavak širom Evrope
Iako druga polovina septembra nije baš dorasla prvoj polovini, Andy Mulcahy, direktor strategije i uvida u IMRG, još uvijek se oprezno nada.
“Vidjeli smo održivi oporavak rasta prometa u posljednja dva mjeseca, zajedno s neznatno boljim stopama konverzije”, kaže on.
Izgleda da e-trgovina postaje stabilnija, što je dobar znak kako se približavamo užurbanoj sezoni.
Važno je napomenuti da ovo nije samo trend u Velikoj Britaniji. Njemačka očekuje mali porast e-trgovine ove godine, nakon što je dvije godine zabilježila pad prodaje u svojih prvih tisuću online trgovina. Thuiswinkel Markt Monitor također kaže da su ljudi u Holandiji potrošili 1% više na robu putem interneta u prvoj polovini 2024. nego u istom vremenskom periodu 2023. godine.
Kako ulazimo u Q4, ovi rani pokazatelji sugeriraju da bi se e-trgovina mogla stabilizirati. Iako je prerano proglasiti potpuni ekonomski oporavak, ovi trendovi nude online trgovcima nadu dok se pripremaju za užurbanu sezonu blagdanske kupovine.
Često postavljana pitanja
Koje su projekcije prihoda od e-trgovine u Velikoj Britaniji u narednih pet godina?
2024: Očekuje se da će ukupni prihod od e-trgovine dostići 129,71 milijardi dolara.
2025: Predviđa se da će prihod porasti na 152 milijarde dolara.
2026: Očekuje se da će se tržište nastaviti širiti, sa procjenama od oko 167 milijardi dolara.
2027: Predviđa se da će prihod dodatno rasti, dostižući približno 175 milijardi dolara.
2028: Očekuje se da će tržište e-trgovine porasti na oko 182 milijarde dolara.
Do 2029. godine, ukupni prihod se predviđa da će dostići 188,84 milijarde dolara, što ukazuje na stabilan trend rasta u sektoru e-trgovine u Velikoj Britaniji tokom ovog perioda.
Koji su ključni izazovi s kojima se suočava britanska industrija e-trgovine?
Industrija e-trgovine u Velikoj Britaniji suočava se s nekoliko ključnih izazova:
Intenzivna konkurencija: Visoka zasićenost otežava diferencijaciju.
Logistika: Efikasno ispunjenje i isporuka su ključni, ali složeni.
Tehnologija: Zastarjeli sistemi ometaju skalabilnost i prilagodljivost.
Usklađenost sa propisima: Kretanje kroz složene zakone može biti resursno intenzivno.
Poremećaji u lancu snabdijevanja: Globalni problemi utiču na zalihe i proizvodnju.
Korisničko iskustvo: Isporuka personalizovanih iskustava preko kanala je od suštinskog značaja.
Obrada plaćanja: Upravljanje složenošću transakcija i naknadama predstavlja stalne izazove.
Koji su najinovativniji trendovi e-trgovine koji se pojavljuju u Velikoj Britaniji?
Umjetna inteligencija (AI): Poboljšanje personalizacije i korisničke usluge kroz preporuke zasnovane na podacima i chatbotove pokretane umjetnom inteligencijom.
Proširena stvarnost (AR) i virtualna stvarnost (VR): Pružanje impresivnih iskustava kupovine, omogućavajući kupcima da vizualiziraju proizvode u svom okruženju.
Društvena trgovina: Prodaja direktno putem platformi društvenih medija kao što su Instagram i TikTok, koristeći influencer marketing za angažiranje mlađih potrošača.
Održivost: Povećanje potražnje za ekološki prihvatljivim praksama, sa potrošačima koji favoriziraju brendove koji usvajaju održivo pakovanje i opcije isporuke.
Mobilna trgovina (m-commerce): Značajan pomak prema mobilnoj kupovini, sa pametnim telefonima koji čine veliki postotak online kupovine.
Pretplatite se na naš etrgovinski bilten i ne propustite ništa Počnite primati dnevne ili sedmične vijesti o e-trgovini, članke i još mnogo toga 🚀
Dana 22. maja 2025. godine, Reuters je otkrio kako poljski lider e-trgovine Allegro vodi lokalne inicijative kroz brzinu i regionalnu relevantnost u odnosu na cjenovnu konkurenciju u borbi protiv azijskih tržišnih divova kao što je Temu.
Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.
Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]