1 min. čitanja

Instagram profili će moći javno pokazati interes za saradnju

Instagram uvijek razmišlja o inovativnim načinima da pomogne umjetnicima. U nastojanju da ojača odnose i njeguje timski rad, pokreće oznaku "Otvoren za saradnju".

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Instagram profili će moći javno pokazati interes za saradnju
Izvor: @liahaberman

Logo “Open to Collaborating” omogućava kreatorima da izraze svoju otvorenost u udruživanju s drugima. Kada je omogućen, ovaj status se prikazuje u komunikaciji i na profilu kreatora, dajući potencijalnim partnerima do znanja da je profil dostupan za saradnju. Ova funkcija bi mogla revolucionirati influencer marketing olakšavajući organskiju i transparentniju saradnju između brendova i kreatora.

Novi alat je dizajniran da olakša proces pronalaženja novih partnera i povezivanja sa istomišljenicima.

Kako da dodam status “Otvoren za saradnju”?

  1. Prebaci aplikaciju
  2. Idite na profesionalnu nadzornu ploču na Instagramu.
  3. Nova opcija “Suradnja” bi se trebala pojaviti.
  4. Izaberite opciju “Otvoren za saradnju”.
  5. Podesite ovu opciju na aktivnu da biste aktivirali funkciju.

Instagram olakšava različitim producentima da pronađu jedni druge i surađuju, što stvara nove mogućnosti za kreativnost, rast publike i razvoj poslovanja. Ova funkcija bi mogla značajno utjecati na influencer marketing pojednostavljivanjem partnerstava i širenjem dosega u različitim mrežama kreatora.

Podijelite članak
Slični članci
Koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu? Pogled na prekograničnu trgovinu u Evropi
2 min. čitanja

Koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu? Pogled na prekograničnu trgovinu u Evropi

Nedavni nalazi Evropske trgovinske baze podataka (ECDB) otkrivaju upečatljive regionalne obrasce u tome kako različite evropske nacije surađuju sa međunarodnim online trgovcima i koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu. Ova analiza istražuje različite stepene usvajanja prekogranične e-trgovine širom kontinenta uz održavanje integriteta bitnih tržišnih podataka.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Pročitajte članak
Googleov AI Max proširuje pretraživačke kampanje izvan ključnih riječi
3 min. čitanja

Googleov AI Max proširuje pretraživačke kampanje izvan ključnih riječi

Google uvodi AI Max – novi skup funkcija za Search kampanje koji povezuje kreativnu automatizaciju, preciznije ciljanje i bolju kontrolu. Koristi najnovije mogućnosti umjetne inteligencije. Funkcija će biti dostupna globalno u beta verziji do kraja maja i ima za cilj da pomogne oglašivačima da izvuku više iz svojih kampanja.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+