1 min. čitanja

Google predstavio nove značajke, obećava poboljšanu pretragu

Na nedavnoj Google I/O konferenciji, kompanija je predstavila nova ažuriranja. Jedna od najvažnijih novih karakteristika je uvođenje AI pregleda, koji pružaju sažete odgovore na kompleksna pitanja. Trenutno je dostupan samo korisnicima Google-a u SAD-u.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Google predstavio nove značajke, obećava poboljšanu pretragu
Izvor: Depositphotos

Inovacija koristi generativnu veštačku inteligenciju koju pokreće Google Gemini. AI Overviews je dizajniran da doda vrednost izvan tradicionalnih rezultata pretrage. Pruža isečke informacija iz veb sadržaja dizajniranih za složenije upite. Pored vesti, Google će takođe predstaviti novi veb filter koji će omogućiti korisnicima da se vrate tradicionalnom prikazu tekstualnih linkova u bilo kom trenutku.

Kada ćemo vidjeti promjenu? Kako kompanija izveštava:

“Danas će se pregledi veštačke inteligencije početi pojavljivati za sve u SAD-u, a uskoro će doći još zemalja. To znači da će stotine miliona korisnika imati pristup AI Stories ove nedelje, a očekujemo da će više od milijardu ljudi imati pristup do kraja godine.”

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+