4 min. čitanja

Europske online ljekarne rastu usred promjene u digitalnoj zdravstvenoj skrbi

Online ljekarne su bile popularnije i češće u Europi posljednjih godina. Zemlje poput Njemačke, Holandije i Ujedinjenog Kraljevstva posebno su vidjele ovu digitalnu revoluciju farmaceutske maloprodaje. Vodeće zemlje u stvaranju dobro regulirane, potrošački prilagođene online ljekarničkoj industriji su ove.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Europske online ljekarne rastu usred promjene u digitalnoj zdravstvenoj skrbi
Izvor: Depositphotos

Njemačka: Vodeći pionir regulacije online ljekarni

Njemačka je vodeća u uključivanju internetskih ljekarni u svoj medicinski sustav. Nacija je prvi put odobrila internetsku prodaju lijekova bez recepta (OTC) 2004. godine, a zatim je dopustila da se recept prodaje putem interneta 2019. godine. Od tada, tržište njemačkih internet ljekarni se značajno proširilo; procjenjuje se da njihov udio iznosi oko 2% cjelokupnog tržišta ljekarni.

Među glavnim sudionicima na njemačkom tržištu je DocMorris, koji je izrastao u jednu od najvećih online ljekarni u Europi. Posao je doživio dosljednu ekspanziju; Godišnja prodaja posljednjih godina premašuje 500 miliona eura.

Napredni poštanski sistem nacije omogućava isporuku robe u roku od 24 sata na bilo koju domaću lokaciju, čime se podržava širenje e-trgovine u oblastima izvan zdravstvene zaštite. S jednom ljekarnom na svakih 4.644 ljudi, gustoća ljekarni u zemlji također je pomogla da kupovina putem interneta bude prilično popularna.

Posebno za ne-hitne stavke kao što su gubitak težine ili kontrola navika, lakoća kupovine putem interneta rezultirala je sve većim brojem e-ljekarni. Zrelost nacionalnog tržišta e-ljekarni pokazuje kako sektor online ljekarni može rasti u manje razvijenim zemljama. Sve veća složenost procesa online kupovine predstavila je šanse da se dosegne veća publika, kao i opasnosti vezane za cijene i oslanjanje na velike e-trgovce koji utječu na maržu.

Holandija: Centar prekograničnih online ljekarničkih usluga

Ne samo na domaćem tržištu, već i za prekograničnu prodaju unutar Evropske unije, Holandija se pozicionirala kao središte za online ljekarničke usluge. Regulatorno okruženje zemlje omogućilo je online ljekarnama da rastu; kompanije kao što je Shop Apotheke Europe su stekle prilično značajan tržišni udio.

Koristeći sisteme naručivanja poštom, prekogranične apoteke u Holandiji šalju lijekove na recept potrošačima u drugim zemljama članicama EU. Ove apoteke su provjerene za pridržavanje holandskih zakona i profesionalnih standarda od strane holandskog Inspektorata za zdravstvo i brigu o mladima (IGJ). Prekogranične apoteke mogle bi imati poteškoća da se pridržavaju, međutim, s obzirom na različite zakone o zdravstvenoj zaštiti u drugim članicama EU.

Pod inspekcijama prekograničnih apoteka, IGJ dopušta odstupanja od zakonskih holandskih normi ako isključivo daju propisane lijekove pacijentima u drugoj državi članici EU i slijede zakonodavstvo države članice EU u kojoj pacijent živi. Ukoliko se apoteka ne pridržava, IGJ istražuje da li postoji neadekvatna garancija kvaliteta liječenja.

Očekuje se da će tržište ljekarni u Holandiji doživjeti značajan porast prihoda, dostižući 6,51 milijardu USD do 2024. godine. Ovaj rast je djelomično potaknut pogodnošću, razumnim cijenama i starijom populacijom koja se više osjeća ugodno s internetskim uslugama.

 

Ujedinjeno Kraljevstvo: Žongliranje politikom i inovacijama

Tržište online ljekarni u Ujedinjenom Kraljevstvu također je značajno poraslo. Kao dio svog šireg plana digitalne transformacije, Nacionalna zdravstvena služba (NHS) ohrabruje digitalne zdravstvene projekte, uključujući online apoteke.

Tvrtke poput Pharmacy2U je prva i najveća online ljekarna u Velikoj Britaniji dobro je pozicionirana za daljnji rast, s rastućim količinama recepata za koje se očekuje da će generirati uštede troškova. Kompanija također sarađuje sa Upravom za konkurenciju i tržišta na akviziciji Metabolic Healthcare.

Stroga pravila za internetske apoteke postavila je Regulatorna agencija za lijekove i zdravstvene proizvode (MHRA), koja također zahtijeva obavezan sistem logotipa kako bi se korisnicima omogućilo da uoče renomirane online apoteke.

Predviđa se da će tržište apoteka u Velikoj Britaniji dostići prihod od 47,57 milijardi USD u 2024. godini, sa CAGR od 4,50%. Očekuje se da će SAD generirati najveći prihod, dok Velika Britanija doživljava porast online ljekarničkih usluga.

Najnovije iz kategorije E-commerce marketing

Izazovi i buduće prilike

Uprkos rastu i potencijalu online ljekarni u ovim zemljama, ostaje nekoliko izazova:

  • Osiguravanje sigurnosti pacijenata i zaustavljanje lažne prodaje lijekova
  • Upravljanje potrebom za adekvatnim medicinskim savjetom protiv pogodnosti
  • Suočavanje s pitanjima privatnosti i sigurnosti podataka
  • Pregovori između mnogih članica EU su teška i ponekad kontradiktorna pravila

Gledajući unaprijed, očekuje se da će evropsko tržište e-trgovine online ljekarni nastaviti pratiti svoju rastuću tendenciju. Rastuća digitalizacija, starija populacija i tekući efekti epidemije COVID-19 svakako doprinose daljnjem korištenju usluga online ljekarni.

Kako se industrija mijenja, može se očekivati više inovacija u domenama uključujući upravljanje lijekovima vođeno umjetnom inteligencijom, integraciju sa telemedicinskim uslugama i prilagođenu isporuku lijekova.

Pripazite na naše nadolazeće duboke zarone u druge e-commerce ljekarne na drugim uzbudljivim tržištima širom EU. 👇

 

 

Podijelite članak
Slični članci
Najbolje strategije digitalnog marketinga za mala preduzeća u 2025. godini
20 min. čitanja

Najbolje strategije digitalnog marketinga za mala preduzeća u 2025. godini

Iskustvo s brojnim e-trgovinama pokazuje kako tehnologija i odnosi pokreću rast. Za 2025. godinu, dokazane strategije za mala preduzeća u 2025. godini uključuju SEO, AI, content marketing, PPC i izgradnju zajednice – većina zahtijeva samo vrijeme i trud, a ne velike budžete. Sa AI sada bitnim za ostanak konkurentnosti, hajde da istražimo najefikasnije pristupe Selltorovog […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Pročitajte članak
58% dijeli e-poštu za popuste, ali štiti društvene podatke
2 min. čitanja

58% dijeli e-poštu za popuste, ali štiti društvene podatke

Trgovci na malo otkrivaju da, iako kupci vole popuste, oni su također zabrinuti za svoju privatnost prilikom dijeljenja osobnih podataka. Prema nedavnoj studiji konsultantske kompanije za digitalnu transformaciju Daemon, promotivne ponude i e-mail za popuste ostaju snažna atrakcija kroz generacije; Milenijalci vode sa 67%, zatim Baby Boomers sa 65% i Gen Z sa 61% u […]

Pročitajte članak
Propusnice za digitalni novčanik: Povećajte prodaju e-trgovine s mobilnim kuponima
4 min. čitanja

Propusnice za digitalni novčanik: Povećajte prodaju e-trgovine s mobilnim kuponima

Od osnovnih ukrcajnih karata do efikasnih marketinških alata, propusnice za digitalni novčanik su doživjele značajan razvoj. Unutar aplikacija za mobilne novčanike kao što su Apple Wallet, Google Pay i Samsung Pay, ove digitalne reprezentacije mogu sadržavati bilo što, od ukrcajnih propusnica i ulaznica do članskih kartica, kartica vjernosti i kupona.

Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+