
Brže vrijeme naplate privlači još manje interesa; Samo 25% ispitanika spremno je dati svoju e-mail adresu za ovu prednost, a 52% čvrsto odbija podijeliti bilo kakve lične podatke.

Source: Daemon
Promjena demografije potrošača i preferencija kupovine
U ovoj jednadžbi privatnosti nasuprot koristi, rezultira generacijska podjela. Dok njihove starije kolege ostaju opreznije, čak i uz poticaje, mlađi potrošači pokazuju veću otvorenost za dijeljenje ličnih podataka , uključujući telefonske brojeve u zamjenu za beneficije.
Ovaj trend podrazumijeva da bi trgovine trebale pažljivo prilagoditi svoju strategiju kako bi uravnotežile privlačne prednosti s akcijama izgradnje povjerenja među nekoliko demografskih grupa.
Prehrambena industrija pruža posebno zanimljivu ilustraciju promjene ukusa potrošača.
Iako je između marta 2020. i ljeta 2021 . epidemija potaknula porast online kupovine namirnica, kupovina u trgovini privlači 36% potrošača. Cijena je i dalje glavni faktor za kupce u trgovini, nakon čega slijedi pogodnost (59%), zatim dostupnost proizvoda (53%).

Source: Deamon
Iskustvo online namirnica se razlikuje; praktičnost vodi na 49%, a slijede jednako cijena i iskustvo isporuke sa 46%. Potrošači ukazuju da bi smanjene naknade za dostavu (40%), poboljšane online ponude (34%) i smanjenjeminimalnih zahtjeva za kupovinu (28%) potaknuli češću online kupovinu namirnica.
Uprkos stalnoj zabrinutosti za privatnost, programi lojalnosti i dalje pokazuju svoju vitalnu ulogu u maloprodajnoj strategiji, posebno na tržištu Velike Britanije.
Statistika je uvjerljiva: 82% britanskih potrošača posjeduje kartice lojalnosti, a impresivnih 77% ih koristi tokom svakog putovanja u kupovinu, naglašavajući uspješnu kultivaciju lojalnosti kupaca u supermarketima.