2 min. čitanja

Ekonomski trendovi: Porast štednje u EU i oporavak američke potrošnje

Ekonomski trendovi su se razišli u Sjedinjenim Državama i Evropi od epidemije, kao što je primijetio Financial Times (FT). Dok su obje regije doživjele veću štednju tokom karantene, Amerikanci su sada povećali svoju potrošnju, doprinoseći ekonomskom rastu. Nasuprot tome, Evropljani su zadržali više stope štednje, dijelom zbog anksioznosti koja proizlazi iz ruske invazije na Ukrajinu.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Ekonomski trendovi: Porast štednje u EU i oporavak američke potrošnje
Izvor: Depositphotos

Ekonomski trendovi: Stope štednje se razlikuju preko Atlantika

Koeficijent štednje domaćinstava u Evropi dostigao je trogodišnji maksimum od 15,7% u kvartalu koji je završio u junu, što je znatno iznad predpandemijske norme od 12,3%. Nedavni podaci Eurostata da je ovaj trend u oštroj suprotnosti sa Sjedinjenim Državama, gdje je stopa lične štednje u drugom kvartalu bila 5,2%, manje ispod prosjeka između 2010. i 2019. godine od 6,1%.

“Niža stopa štednje u SAD-u pomogla je u pokretanju potrošačke potrošnje, koja je bila ključni pokretač američkog rasta i ključni razlog zašto je američka ekonomija rasla brže od europske ekonomije”, rekao je glavni ekonomist Moody's Analyticsa.

Ipak, američka maloprodajna industrija ima problema dok sezona blagdanske kupovine počinje. Američka potrošačka potrošnja usporila je u kolovozu, porastavši za samo 0,2% u odnosu na 0,5% u srpnju. Podaci iz Biroa za ekonomsku analizu ukazuju na rani povratak u školu i troškove vezane za putovanja, kao i kontinuirane pritiske rasta zaposlenosti koji možda imaju ulogu u ovoj nižoj potrošnji.

Povjerenje potrošača u SAD-u raste usred tekućih izazova

Bez obzira na ove poteškoće, povjerenje potrošača u američku ekonomiju obećava. Sa 67,9 u prethodnom mjesecu, indeks potrošačkog raspoloženja Univerziteta Michigan popeo se na 70,1.

“Iako raspoloženje ostaje ispod svog povijesnog prosjeka dijelom zbog frustracije zbog visokih cijena, potrošači su potpuno svjesni da je inflacija nastavila usporavati”, primijetila je direktorica anketa Joanne Hsu.

Također je istakla da će rezultati sljedećih izbora odrediti težnje mnogih ljudi.

Iako pitanja o nivou potrošnje kako se približava važna sezona blagdanske kupovine još uvijek postoje, ovaj oprezni optimizam mogao bi pomoći trgovinama. Različiti trendovi kupovine u SAD-u i Evropi skreću pažnju na zamršenu interakciju geopolitičkih događaja i ekonomskih elemenata koji utiču na ponašanje potrošača s obje strane Atlantika.

Podijelite članak
Slični članci
WhatsApp ujedinjuje marketing na Facebooku i Instagramu
3 min. čitanja

WhatsApp ujedinjuje marketing na Facebooku i Instagramu

WhatsApp je najavio velika poslovna ažuriranja na svojoj konferenciji u Miamiju koja integriraju marketinški menadžment preko WhatsAppa, Facebooka i Instagrama. Kompanije sada mogu upravljati kampanjama za sve tri platforme putem jedne kontrolne table Ads Managera.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit pokreće ocjenu kvalitete za oglasne kampanje
2 min. čitanja

Reddit pokreće ocjenu kvalitete za oglasne kampanje

Reddit je upravo izbacio nešto što će svaki oglašivač prepoznati – sistem ocjene kvaliteta za oglase, baš kao i Googleov. Novi rezultat optimizacije ocjenjuje postavljanje vašeg računa i govori vam tačno gdje da se poboljšate, čineći oglašavanje na Redditu manje igrom pogađanja.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge