3 min. čitanja

65% Španjolaca započinje svoju božićnu kupovinu u novembru

Trendovi božićne kupovine u Španiji otkriveni su u "Anketi o raspoloženju božićnih kupaca" kompanije Sensormatic Solutions za blagdansku sezonu 2024. godine. Studija, koju je objavio vodeći maloprodajni brend Johnson Controls, pokazuje da 65% španjolskih potrošača planira započeti božićnu kupovinu u studenom, a 4. siječnja 2025. predviđa se da će biti vrhunac prodaje. Istraživanje također naglašava promjenjive navike potrošača, uključujući povećani interes za rane kupovne događaje i rastući trend prema omnichannel iskustvima.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
65% Španjolaca započinje svoju božićnu kupovinu u novembru
Izvor: Depositphotos

Na osnovu brojki, 4. januar 2025 . će biti dan sa najvećim brojem posetilaca u prodavnicama, isto kao i 2023. godine. To se uklapa u uobičajeno ponašanje španjolskog tržišta, gdje kraj božićne sezone tjera ljude da izvrše svoje posljednje kupovine. Crni petak je i dalje relevantan, međutim popularnost alternativnih jeftinih događaja uzrokovala je da subota 30. novembra izgubi na važnosti u odnosu na 2023. godinu.

Promjena prakse kupaca

Inspirisana dijelom online događajima sa sniženim cijenama kao što su Amazon Prime Deal Days, istraživanje otkriva da 21% španskih potrošača namjerava započeti svoju božićnu kupovinu u oktobru. Od 2023. ovaj broj pokazuje porast od tri posto. Sa 46% milenijalaca koji namjeravaju kupovati tokom ove sezone, oni će najvjerovatnije imati koristi od ovog događaja.

Generalni direktor Sensormatic Solutions u Iberiji Ezequiel Durán kaže da podaci o prometu pomažu trgovinama da maksimiziraju svoju strategiju, ne samo da povećaju prodaju, već i da razviju lojalnost potrošača i privuku svježe poslove.

Novembar i Crni petak: Maloprodajni vrhunci

Studeni ostaje sjajan mjesec za božićnu kupovinu unatoč promjenama. 65% ispitanika želi započeti kupovinu u ovom mjesecu, što ukazuje na posebno veliki interes za korištenje popusta i ponuda. Zapravo, 71% kupaca će obratiti pažnju na traženje popusta. Sa 53% potrošača koji preferiraju da vide ili dodirnu predmete prije kupovine, studija također naglašava da je za većinu potrošača posjeta fizičkim prodavnicama ključna za validaciju proizvoda.

All things considered, the 2024 Christmas season looks to be exciting and competitive, with a clear emphasis on maximising the omnichannel experience and consumer loyalty via traffic analytics and clever promotions. Physical stores will always be vital, but internet outlets will keep becoming more and more relevant.

Source: Depositphotos

Elementi koji utiču na izbor kupovine

Ekonomija i cijene (68%), kvaliteta proizvoda (57%) i promocije u trgovini (50%) zauzimaju prvo mjesto među faktorima koji najviše utječu na božićno ponašanje pri kupovini. U kompliciranom ekonomskom okruženju, ovaj posljednji broj pokazuje vrijednost privlačnih popusta i konkurentne politike cijena u privlačenju ljudi.

U odnosu na prošlu godinu, prosječna potrošnja španskog domaćinstva za poklone u 2024. godini iznosi 499,70 eura. Muškarci također žele potrošiti više od žena (510,70 € naspram 490,90 €). Sa 445,20 €, milenijalci će imati najniži budžet; 45,7% njih imatendenciju da se preseli na jeftinije proizvode.

Višekanalna kupovina na zahtjev

Odražavajući porast trenda prema višekanalnoj kupovini, koji se još uvijek širi iz godine u godinu, 66% španskih potrošača želi koristiti usluge online kupovine uz kućnu dostavu. Što se tiče kategorija proizvoda, zdravlje i ljepota (12%), igračke i knjige (13%) i odjeća (27%) bit će ključna područja potrošnje.

Božićna kupovina: održivi pristup

Sa 70% ispitanika spremnih platiti više za održive artikle, održivost također postaje sve važnija u izboru kupovine. Iako je njihov interes visok, 26% priznaje da je inflacija ograničila njihov kapacitet da to učine. Grupa koja je najmanje zabrinuta zbog ovog elementa su Baby Boomeri; 37,5% njih nerado troši više na ekološki prihvatljivu robu.

Sve u svemu, božićna sezona 2024. izgleda uzbudljivo i konkurentno, s jasnim naglaskom na maksimiziranje višekanalnog iskustva i lojalnosti potrošača putem analitike prometa i pametnih promocija. Fizičke trgovine će uvijek biti od vitalnog značaja, ali internetska mjesta će postajati sve relevantnija.

Podijelite članak
Slični članci
WhatsApp ujedinjuje marketing na Facebooku i Instagramu
3 min. čitanja

WhatsApp ujedinjuje marketing na Facebooku i Instagramu

WhatsApp je najavio velika poslovna ažuriranja na svojoj konferenciji u Miamiju koja integriraju marketinški menadžment preko WhatsAppa, Facebooka i Instagrama. Kompanije sada mogu upravljati kampanjama za sve tri platforme putem jedne kontrolne table Ads Managera.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit pokreće ocjenu kvalitete za oglasne kampanje
2 min. čitanja

Reddit pokreće ocjenu kvalitete za oglasne kampanje

Reddit je upravo izbacio nešto što će svaki oglašivač prepoznati – sistem ocjene kvaliteta za oglase, baš kao i Googleov. Novi rezultat optimizacije ocjenjuje postavljanje vašeg računa i govori vam tačno gdje da se poboljšate, čineći oglašavanje na Redditu manje igrom pogađanja.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge