
Svi se trudimo da kreiramo novi sadržaj, zar ne? Ali šta ako vam kažemo da je zlatni rudnik koji tražite već na vašem sajtu, samo čeka da bude ispoliran?
Seearch motori su kao onaj izbirljivi prijatelj koji uvijek želi najnovije tračeve. Žude za svježim, relevantnim sadržajem. Ovo je preokret:– Ne morate uvijek početi od nule. Unesite istorijsku optimizaciju.
Pa, koja je velika ideja?
Jednostavno je. Uzmite svoje stare blog postove, opise proizvoda ili vodiče koji su nekada dobro funkcionisali, i dajte im makeover za 2024. godinu. Ažurirajte te statistike, ubacite neke trendi ključne riječi, možda dodajte snazzy infografiku ili dvije. Voila! Imate “novi” sadržaj koji će pretraživači pojesti.
Zašto se truditi?
1. to je ušteda vremena. Ažuriranje starih stvari? Mnogo brže.
2. SEO boost. Svježi sadržaj = sretni pretraživači = bolje rangiranje. To je kao digitalna alhemija.
Vaši klijenti će vam biti zahvalni. Niko ne želi da čita zastarele informacije.

Source: Depositphotos
Cum sa iti faci bagajele:
Prođite kroz svoju analitiku. Nađi one stare postove koji su nekad bili superzvijezde. Oni su vaši glavni kandidati.
2. fact-check and update. 2020 je zvao, želi svoje podatke nazad. Pobrini se da sve bude aktuelno.
Vreme istraživanja ključnih reči Šta je trenutno toplo u vašoj industriji? Istaknite te termine prirodno.
4. vizuelna materija. Ubaci neke nove slike, možda video. Ljudi vole te stvari.
5. misli na multiplatformu. Može li taj ažurirani blog post postati ubojiti Instagram vrtuljak? Samo naprijed!
Ove stvari rade. Samo pitaj ljude u HubSpotu. Zabilježen je veliki porast prometa i konverzija.
U svetu e-trgovine, ostanak ispred znači raditi pametnije, a ne samo teže. Istorijska optimizacija je vaše tajno oružje za 2024. godinu. Sve je u tome da maksimalno iskoristite ono što imate, održavate svoj sadržaj svežim i date tim pretraživačima (i vašim klijentima) tačno ono što traže.
Pa, šta čekaš? Vrijeme je da zaronimo u arhivu sadržaja i počnemo polirati te digitalne dijamante. Vaš SEO će vam biti zahvalan, kao i vaša krajnja linija. Hajde da opet zasijamo te stare stranice!