2 min. čitanja

Zašto je ažuriranje starog sadržaja vaše SEO tajno oružje u 2024. godini

Hajde da pričamo o SEO strategiji koja menja igru i koja leti ispod radara: istorijska optimizacija. Ne, ne radi se o iskopavanju drevnih artefakata – radi se o tome da svom starom sadržaju date svježi sloj digitalne boje.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Zašto je ažuriranje starog sadržaja vaše SEO tajno oružje u 2024. godini
Izvor: Depositphotos

Svi se trudimo da kreiramo novi sadržaj, zar ne? Ali šta ako vam kažemo da je zlatni rudnik koji tražite već na vašem sajtu, samo čeka da bude ispoliran?

Seearch motori su kao onaj izbirljivi prijatelj koji uvijek želi najnovije tračeve. Žude za svježim, relevantnim sadržajem. Ovo je preokret:– Ne morate uvijek početi od nule. Unesite istorijsku optimizaciju.

Pa, koja je velika ideja?

Jednostavno je. Uzmite svoje stare blog postove, opise proizvoda ili vodiče koji su nekada dobro funkcionisali, i dajte im makeover za 2024. godinu. Ažurirajte te statistike, ubacite neke trendi ključne riječi, možda dodajte snazzy infografiku ili dvije. Voila! Imate “novi” sadržaj koji će pretraživači pojesti.

Zašto se truditi?

1. to je ušteda vremena. Ažuriranje starih stvari? Mnogo brže.
2. SEO boost. Svježi sadržaj = sretni pretraživači = bolje rangiranje. To je kao digitalna alhemija.
Vaši klijenti će vam biti zahvalni. Niko ne želi da čita zastarele informacije.

Source: Depositphotos

Cum sa iti faci bagajele:

Prođite kroz svoju analitiku. Nađi one stare postove koji su nekad bili superzvijezde. Oni su vaši glavni kandidati.
2. fact-check and update. 2020 je zvao, želi svoje podatke nazad. Pobrini se da sve bude aktuelno.
Vreme istraživanja ključnih reči Šta je trenutno toplo u vašoj industriji? Istaknite te termine prirodno.
4. vizuelna materija. Ubaci neke nove slike, možda video. Ljudi vole te stvari.
5. misli na multiplatformu. Može li taj ažurirani blog post postati ubojiti Instagram vrtuljak? Samo naprijed!

Ove stvari rade. Samo pitaj ljude u HubSpotu. Zabilježen je veliki porast prometa i konverzija.

U svetu e-trgovine, ostanak ispred znači raditi pametnije, a ne samo teže. Istorijska optimizacija je vaše tajno oružje za 2024. godinu. Sve je u tome da maksimalno iskoristite ono što imate, održavate svoj sadržaj svežim i date tim pretraživačima (i vašim klijentima) tačno ono što traže.

Pa, šta čekaš? Vrijeme je da zaronimo u arhivu sadržaja i počnemo polirati te digitalne dijamante. Vaš SEO će vam biti zahvalan, kao i vaša krajnja linija. Hajde da opet zasijamo te stare stranice!

Podijelite članak
Slični članci
Uloga personalizacije u marketingu sadržaja
9 min. čitanja

Uloga personalizacije u marketingu sadržaja

Personalizacija u marketingu sadržaja e-trgovine pojavila se kao moćna strategija za privlačenje pažnje, poticanje angažmana i poticanje lojalnosti. Ali izvan svojih praktičnih prednosti, personalizacija duboko ulazi u psihologiju potrošača, koristeći ljudsko ponašanje i kognitivne predrasude za stvaranje značajnih iskustava koja se pretvaraju.

Sarah Pokorna Sarah Pokorna
SEO Manager, WhitePress Publishing LTD
Pročitajte članak
Strategije lokalizacije sadržaja za globalnu e-trgovinu
24 min. čitanja

Strategije lokalizacije sadržaja za globalnu e-trgovinu

Lokalizacija sadržaja čini kompanije 3x vjerovatnijim da povećaju globalnu prodaju, na osnovu studije Common Sense Advisoryja iz 2024. godine. Pokazat ćemo vam pet praktičnih metoda lokalizacije koje trenutno funkcioniraju u globalnoj e-trgovini. Ove metode se fokusiraju na kvalitet prijevoda, kulturnu adaptaciju i tržišno specifičan SEO – tri faktora koji direktno utiču na međunarodnu prodaju.

Alexandra Bukovčanová Alexandra Bukovčanová
Chief Marketing Officer, Translata
Pročitajte članak
Copywriting vs. Content Writing
3 min. čitanja

Copywriting vs. Content Writing

Svaka kompanija za e-trgovinu mora razumjeti razlike između copywritinga i pisanja sadržaja. Iako imaju različite namjene i primjenjuju različite strategije, obje su bitne u privlačenju i uključivanju klijenata. Ovaj članak objašnjava razlike između ovih stilova pisanja kako bi vam pomogao da donesete bolje marketinške odluke.

Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+