2 min. čitanja

YouTube Shorts ažurira sistem brojanja pregleda za kreatore sadržaja

YouTube je otkrio veliku promjenu u načinu na koji se pregledi broje na svojoj platformi za kratke videozapise, YouTube Shorts, što je veliko ažuriranje za kreatore sadržaja. Tech Crunch izvještava da je cilj ažuriranja YouTube Shortsa dati producentima sadržaja preciznije informacije o performansama i dosegu njihovog rada.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
YouTube Shorts ažurira sistem brojanja pregleda za kreatore sadržaja
Izvor: Depositphotos

YouTube Shorts Update: Promjena uskoro stupa na snagu

YouTube će početi brojati preglede svaki put kada se kratki film počne reproducirati ili se ponovno reproducira 31. marta, umjesto da zahtijeva od korisnika da gledaju unaprijed određeno vrijeme prije snimanja pregleda. U budućnosti, kreatori će vjerovatno vidjeti više pregleda kao rezultat ove promjene.

Izmjena je napravljena kao odgovor na povratne informacije od kreatora koji su željeli vidjeti više informacija o tome koliko često publika zapravo gleda njihove kratke filmove.

Uz pomoć ove ažurirane metrike, proizvođači sadržaja će moći pokazati potencijalnim partnerima brenda koliko široko dopiru do njih i donose bolje odluke u vezi sa njihovom strategijom sadržaja.

YouTube je zadržao ove informacije pod “angažiranim pregledima” u naprednom načinu YouTube analitike za korisnike koji još uvijek žele pratiti raniju metriku.

Kako bi se osiguralo da promjena neće utjecati na mogućnosti unovčavanja, zarada kreatora i podobnost za YouTube partnerski program i dalje će se temeljiti na ovom izvornom mjerenju.

TikTok i Instagram Reels, koji već prate preglede na osnovu video pokretanja i repriza, sada su u skladu sa YouTube Shorts analitikom zahvaljujući ovom ažuriranju. Kada upravljate sadržajem na različitim kanalima društvenih medija, kreatori će moći lakše upoređivati metrike performansi zahvaljujući standardizaciji platforme.

Ova modifikacija pruža temeljitije razumijevanje dosega sadržaja za e-commerce kompanije koje koriste kratki video marketing, što bi moglo poboljšati mjerenje ROI-a za marketinške kampanje društvenih medija.

Podijelite članak
Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU

Freelance Digital Marketing Specialist at Ecommerce Bridge with nearly a decade of experience in digital marketing, where I've specialised in managing international teams and building strategic partnerships. As former International Team Lead at Groupon, I managed teams across various European countries, handled KPI achievement, and worked daily with agencies in English. These days, I focus on content strategy, link building, and coordinating with international agencies in e-commerce expansion. What truly fulfils me is working with people and seeing everyone happy and satisfied with the results. I'm passionate about researching and writing about the latest trends in e-commerce and digital marketing, bringing fresh insights and industry news to our readers. I hold a Master's degree in Mass Media Studies and completed international courses in London and Bristol.

Slični članci
TikTok prodaja namirnica skočila je 120% ove godine
3 min. čitanja

TikTok prodaja namirnica skočila je 120% ove godine

Nešto se divlje događa na TikToku u posljednje vrijeme. Lidl, njemački diskontni supermarket, izbacuje ograničene proizvode na TikTok Shop i rasprodaju se brže nego ikad. Njihove čokoladice u Dubaiju – one punjene pistaćima kojima su svi opsjednuti – prodavale su 72 pločice svake sekunde i ostale su bez zaliha za 90 minuta. Po redovnim cijenama. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU