
YouTube Shorts Update: Promjena uskoro stupa na snagu
YouTube će početi brojati preglede svaki put kada se kratki film počne reproducirati ili se ponovno reproducira 31. marta, umjesto da zahtijeva od korisnika da gledaju unaprijed određeno vrijeme prije snimanja pregleda. U budućnosti, kreatori će vjerovatno vidjeti više pregleda kao rezultat ove promjene.
Izmjena je napravljena kao odgovor na povratne informacije od kreatora koji su željeli vidjeti više informacija o tome koliko često publika zapravo gleda njihove kratke filmove.
Uz pomoć ove ažurirane metrike, proizvođači sadržaja će moći pokazati potencijalnim partnerima brenda koliko široko dopiru do njih i donose bolje odluke u vezi sa njihovom strategijom sadržaja.
YouTube je zadržao ove informacije pod “angažiranim pregledima” u naprednom načinu YouTube analitike za korisnike koji još uvijek žele pratiti raniju metriku.
Kako bi se osiguralo da promjena neće utjecati na mogućnosti unovčavanja, zarada kreatora i podobnost za YouTube partnerski program i dalje će se temeljiti na ovom izvornom mjerenju.
TikTok i Instagram Reels, koji već prate preglede na osnovu video pokretanja i repriza, sada su u skladu sa YouTube Shorts analitikom zahvaljujući ovom ažuriranju. Kada upravljate sadržajem na različitim kanalima društvenih medija, kreatori će moći lakše upoređivati metrike performansi zahvaljujući standardizaciji platforme.
Ova modifikacija pruža temeljitije razumijevanje dosega sadržaja za e-commerce kompanije koje koriste kratki video marketing, što bi moglo poboljšati mjerenje ROI-a za marketinške kampanje društvenih medija.