2 min. čitanja

YouTube Shorts ažurira sistem brojanja pregleda za kreatore sadržaja

YouTube je otkrio veliku promjenu u načinu na koji se pregledi broje na svojoj platformi za kratke videozapise, YouTube Shorts, što je veliko ažuriranje za kreatore sadržaja. Tech Crunch izvještava da je cilj ažuriranja YouTube Shortsa dati producentima sadržaja preciznije informacije o performansama i dosegu njihovog rada.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
YouTube Shorts ažurira sistem brojanja pregleda za kreatore sadržaja
Izvor: Depositphotos

YouTube Shorts Update: Promjena uskoro stupa na snagu

YouTube će početi brojati preglede svaki put kada se kratki film počne reproducirati ili se ponovno reproducira 31. marta, umjesto da zahtijeva od korisnika da gledaju unaprijed određeno vrijeme prije snimanja pregleda. U budućnosti, kreatori će vjerovatno vidjeti više pregleda kao rezultat ove promjene.

Izmjena je napravljena kao odgovor na povratne informacije od kreatora koji su željeli vidjeti više informacija o tome koliko često publika zapravo gleda njihove kratke filmove.

Uz pomoć ove ažurirane metrike, proizvođači sadržaja će moći pokazati potencijalnim partnerima brenda koliko široko dopiru do njih i donose bolje odluke u vezi sa njihovom strategijom sadržaja.

YouTube je zadržao ove informacije pod “angažiranim pregledima” u naprednom načinu YouTube analitike za korisnike koji još uvijek žele pratiti raniju metriku.

Kako bi se osiguralo da promjena neće utjecati na mogućnosti unovčavanja, zarada kreatora i podobnost za YouTube partnerski program i dalje će se temeljiti na ovom izvornom mjerenju.

TikTok i Instagram Reels, koji već prate preglede na osnovu video pokretanja i repriza, sada su u skladu sa YouTube Shorts analitikom zahvaljujući ovom ažuriranju. Kada upravljate sadržajem na različitim kanalima društvenih medija, kreatori će moći lakše upoređivati metrike performansi zahvaljujući standardizaciji platforme.

Ova modifikacija pruža temeljitije razumijevanje dosega sadržaja za e-commerce kompanije koje koriste kratki video marketing, što bi moglo poboljšati mjerenje ROI-a za marketinške kampanje društvenih medija.

Podijelite članak
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+