2 min. čitanja

TikTok Shop se širi na Evropu i druge zemlje

TikTok Shop se postepeno širi iz Kine u Evropu i druge ključne regije. To potvrđuje njegovu posvećenost razvoju društvene trgovine na globalnom nivou. Nakon uspješnog uspostavljanja u Ujedinjenom Kraljevstvu i SAD-u, platforma će se proširiti na Italiju, Njemačku, Francusku, a kasnije i na Japan i Brazil u narednim mjesecima. TikTok već aktivno dopire do kineskih prodavača kako bi ih pripremio za ulazak na ova nova tržišta.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
TikTok Shop se širi na Evropu i druge zemlje
Izvor: Depositphotos

Uvođenje TikTok Shop-a u Evropi je logičan korak, jer platforma doživljava ogroman rast u e-trgovini. Tokom prošlogodišnjeg Crnog petka i Cyber ponedjeljka, prodaja je porasla za 165% u odnosu na prethodnu godinu, a prihod za jedan dan premašio je 100 miliona dolara.

Hashtagovi #tiktokshopblackfriday i #tiktokshopcybermonday dostigli su gotovo 8 milijardi pregleda u 2024. godini, pokazujući da su korisnici na TikToku aktivno uključeni u kupovinu.

TikTok Shop se već pokazao kao snažan konkurent platformama kao što su Shein i Temu.

Nove mogućnosti za prodavce

Važna inovacija je uvođenje usluge Fulfilled by TikTok (FBT) u Njemačkoj, koja značajno pojednostavljuje logistiku za prodavce. Ovaj model već uspješno radi u Ujedinjenom Kraljevstvu i osigurava skladištenje, pakovanje i isporuku robe direktno pod ByteDanceom, vlasnikom TikTok-a. To omogućava brendovima i prodavačima da se fokusiraju na prodaju i marketing umjesto da se bave logistikom.

Dinamičan rast zahvaljujući kreatorima sadržaja

Jedan od glavnih faktora uspjeha TikTok Shopa je povezivanje prodaje sa kreatorima sadržaja. Kupovina uživo na platformi zabilježila je više od 500.000 sesija kupovine u ukupnoj dužini od preko 660.000 sati. Na primjer, događaj uživo Canvas Beauty Branda tokom Crnog petka generirao je prihod od 2 miliona dolara.

TikTok tako postaje ne samo društvena mreža, već i ključni igrač u društvenoj trgovini. Brendovi koji žele držati korak s novim kupovnim navikama ne bi trebali ignorirati TikTok Shop – nudi izravnu vezu s kupcima i stvara zajednicu voljnu kupovati izravno u aplikaciji.

Podijelite članak
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Slični članci
TikTok prodaja namirnica skočila je 120% ove godine
3 min. čitanja

TikTok prodaja namirnica skočila je 120% ove godine

Nešto se divlje događa na TikToku u posljednje vrijeme. Lidl, njemački diskontni supermarket, izbacuje ograničene proizvode na TikTok Shop i rasprodaju se brže nego ikad. Njihove čokoladice u Dubaiju – one punjene pistaćima kojima su svi opsjednuti – prodavale su 72 pločice svake sekunde i ostale su bez zaliha za 90 minuta. Po redovnim cijenama. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU