
Uvođenje TikTok Shop-a u Evropi je logičan korak, jer platforma doživljava ogroman rast u e-trgovini. Tokom prošlogodišnjeg Crnog petka i Cyber ponedjeljka, prodaja je porasla za 165% u odnosu na prethodnu godinu, a prihod za jedan dan premašio je 100 miliona dolara.
Hashtagovi #tiktokshopblackfriday i #tiktokshopcybermonday dostigli su gotovo 8 milijardi pregleda u 2024. godini, pokazujući da su korisnici na TikToku aktivno uključeni u kupovinu.
TikTok Shop se već pokazao kao snažan konkurent platformama kao što su Shein i Temu.
Nove mogućnosti za prodavce
Važna inovacija je uvođenje usluge Fulfilled by TikTok (FBT) u Njemačkoj, koja značajno pojednostavljuje logistiku za prodavce. Ovaj model već uspješno radi u Ujedinjenom Kraljevstvu i osigurava skladištenje, pakovanje i isporuku robe direktno pod ByteDanceom, vlasnikom TikTok-a. To omogućava brendovima i prodavačima da se fokusiraju na prodaju i marketing umjesto da se bave logistikom.
Dinamičan rast zahvaljujući kreatorima sadržaja
Jedan od glavnih faktora uspjeha TikTok Shopa je povezivanje prodaje sa kreatorima sadržaja. Kupovina uživo na platformi zabilježila je više od 500.000 sesija kupovine u ukupnoj dužini od preko 660.000 sati. Na primjer, događaj uživo Canvas Beauty Branda tokom Crnog petka generirao je prihod od 2 miliona dolara.
TikTok tako postaje ne samo društvena mreža, već i ključni igrač u društvenoj trgovini. Brendovi koji žele držati korak s novim kupovnim navikama ne bi trebali ignorirati TikTok Shop – nudi izravnu vezu s kupcima i stvara zajednicu voljnu kupovati izravno u aplikaciji.