2 min. čitanja

Sljedbenici i lajkovi nisu dovoljni. Instagramov algoritam favorizira vaš doseg

Instagram pravi značajne promjene u svojim metrikama, premještajući fokus s tradicionalnih mjera kao što su broj sljedbenika i lajkovi na doseg i preglede. Ova promjena je potaknuta promjenama u ponašanju korisnika i pojavom umjetne inteligencije.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Sljedbenici i lajkovi nisu dovoljni. Instagramov algoritam favorizira vaš doseg
Izvor: Depositphotos

Nedavno smo izvijestili da će se Instagram fokusirati na sadržaj koji se dijeli putem poruka. Prošle sedmice, Instagram je zvanično najavio promjene u svojim metrikama i prioritetima.

Instagramov novi pristup zasnovan je na uvjerenju da je doseg tačnija mjera uspjeha kreatora na platformi. Kao dio ove promjene, Instagram je najavio da će pregledi biti primarna metrika u svim formatima sadržaja, uključujući kolute, video zapise uživo, fotografije, vrtuljke i priče. Ova jedinstvena metrika ima za cilj da pruži jasnije i konzistentnije razumijevanje performansi sadržaja.

Pregledi će zamijeniti razne druge metrike u odjeljku Uvidi, kao što su igranja, doseg računa, angažman računa, interakcije i vrijeme gledanja. Osim toga, ponovljeni pregledi sadržaja će se računati slično kao i reprodukcije i reprize za Reels, potencijalno povećavajući ukupni broj pregleda i pomažući u hvatanju angažmana.

Reels Plays će biti preimenovan u Views. Pregledi će postati glavna metrika za druge formate kao što su fotografije, vrtuljci i priče.

Source: Depositphotos

Kraj lažnih sljedbenika?

Ovaj trend je vođen promjenama u ponašanju korisnika i utjecajem algoritama. Trenutno, više od polovine postova prikazanih sa profila koje korisnik ne prati preporučuje AI. Ovo smanjuje značaj broja sljedbenika, jer sadržaj koji zanima korisnike sve više određuju algoritmi, a ne njihov vlastiti odabir profila za praćenje.

Korisnici također mijenjaju način na koji komuniciraju sa sadržajem – oslanjajući se više na algoritamske feedove za otkrivanje novih postova i dijeljenje sadržaja putem direktnih poruka umjesto da im se sviđa. Kao rezultat toga, metrika Send postaje sve važnija, kako je objasnio šef Instagrama Adam Mosseri.

Promjena odražava rastući trend dijeljenja privatnog sadržaja u odnosu na javni angažman.

Za kreatore to znači da je fokusiranje na maksimiziranje dosega i pregleda od suštinskog značaja. Iako tradicionalne metrike kao što su broj sljedbenika i lajkovi još uvijek imaju svoje mjesto, one više nisu primarni pokazatelji uspjeha. Umjesto toga, kreatori se moraju prilagoditi promjeni koja naglašava povećanje dosega njihovog sadržaja i poticanje više pregleda.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+