
Nedavno smo izvijestili da će se Instagram fokusirati na sadržaj koji se dijeli putem poruka. Prošle sedmice, Instagram je zvanično najavio promjene u svojim metrikama i prioritetima.
Instagramov novi pristup zasnovan je na uvjerenju da je doseg tačnija mjera uspjeha kreatora na platformi. Kao dio ove promjene, Instagram je najavio da će pregledi biti primarna metrika u svim formatima sadržaja, uključujući kolute, video zapise uživo, fotografije, vrtuljke i priče. Ova jedinstvena metrika ima za cilj da pruži jasnije i konzistentnije razumijevanje performansi sadržaja.
Pregledi će zamijeniti razne druge metrike u odjeljku Uvidi, kao što su igranja, doseg računa, angažman računa, interakcije i vrijeme gledanja. Osim toga, ponovljeni pregledi sadržaja će se računati slično kao i reprodukcije i reprize za Reels, potencijalno povećavajući ukupni broj pregleda i pomažući u hvatanju angažmana.
Reels Plays će biti preimenovan u Views. Pregledi će postati glavna metrika za druge formate kao što su fotografije, vrtuljci i priče.

Source: Depositphotos
Kraj lažnih sljedbenika?
Ovaj trend je vođen promjenama u ponašanju korisnika i utjecajem algoritama. Trenutno, više od polovine postova prikazanih sa profila koje korisnik ne prati preporučuje AI. Ovo smanjuje značaj broja sljedbenika, jer sadržaj koji zanima korisnike sve više određuju algoritmi, a ne njihov vlastiti odabir profila za praćenje.
Korisnici također mijenjaju način na koji komuniciraju sa sadržajem – oslanjajući se više na algoritamske feedove za otkrivanje novih postova i dijeljenje sadržaja putem direktnih poruka umjesto da im se sviđa. Kao rezultat toga, metrika Send postaje sve važnija, kako je objasnio šef Instagrama Adam Mosseri.
Promjena odražava rastući trend dijeljenja privatnog sadržaja u odnosu na javni angažman.
Za kreatore to znači da je fokusiranje na maksimiziranje dosega i pregleda od suštinskog značaja. Iako tradicionalne metrike kao što su broj sljedbenika i lajkovi još uvijek imaju svoje mjesto, one više nisu primarni pokazatelji uspjeha. Umjesto toga, kreatori se moraju prilagoditi promjeni koja naglašava povećanje dosega njihovog sadržaja i poticanje više pregleda.