2 min. čitanja

Instagram mijenja algoritme: fokusirajte se na dužinu viralnosti i rilova

Instagram je objavio dvije promjene algoritma u kratkom vremenskom periodu. Informišite se i optimizujte svoje strategije

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Instagram mijenja algoritme: fokusirajte se na dužinu viralnosti i rilova
Izvor: Depositphotos

Akcenat na deljenju

Šef društvenih mreža, Instagram, Adam Mosseri, i sam je naglasio važnost dijeljenja content. S obzirom na značajno povećanje angažmana korisnika putem direktnih poruka, Instagram je odlučio dati prioritet sadržaju koji će se širiti putem poruka.

Mosseri savjetuje kreatore da prirodno integriraju dijeljenje u svoj sadržaj. Ovaj pomak je istaknut novim “poslanim” brojem prikaza koji Instagram uvodi šire nakon godinu dana testiranja.

“Ne forsirajte ga kao stvaraoca, ali ako možete, razmislite o kreiranju sadržaja koji bi ljudi želeli da pošalju prijatelju, nekome do koga im je stalo, kada kreirate sadržaj i to će vam pomoći da vremenom povećate doseg.”

Da biste kreirali sadržaj koji podstiče deljenje, neophodno je razumeti okidače koji stoje iza ponašanja korisnika. A to su emocije.

Korišćenje novih elemenata u strategiji:

  • Inspirišite i zabavite: Fokusirajte se na stvaranje inspirativnog, interesantnog i zabavnog sadržaja. Pozitivni sadržaj koji izaziva divljenje i sreću verovatnije će se deliti.
  • Emocionalna veza: Uključite elemente iznenađenja kako biste povećali pozitivan emocionalni uticaj vašeg sadržaja i povećali verovatnoću njegovog deljenja.
  • Zajednički cilj: Meta želi da promoviše pozitivna korisnička iskustva. Usklađivanje sadržaja sa ovim ciljevima može pomoći u povećanju angažovanja.

Distribucija dužih rilova

Instagram, društvena mreža, takođe je pojasnila svoj stav o distribuciji dužih rilova. Uprkos početnim nejasnoćama, platforma je potvrdila da, iako korisnici mogu objavljivati Reels duže od 90 sekundi, duži klipovi neće biti preporučeni u sekcijama Explore ili Reels.

S jedne strane, Instagram pojednostavljuje proces otpremanja, ali značajno utiče na potencijalni doseg. Platforma se brani rezultatima ankete koji pokazuju da korisnici preferiraju kraće klipove u ovim prostorima preporuka. Duži sadržaj jednostavno ima tendenciju da smanji ukupni angažman.

Podijelite članak
Slični članci
Koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu? Pogled na prekograničnu trgovinu u Evropi
2 min. čitanja

Koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu? Pogled na prekograničnu trgovinu u Evropi

Nedavni nalazi Evropske trgovinske baze podataka (ECDB) otkrivaju upečatljive regionalne obrasce u tome kako različite evropske nacije surađuju sa međunarodnim online trgovcima i koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu. Ova analiza istražuje različite stepene usvajanja prekogranične e-trgovine širom kontinenta uz održavanje integriteta bitnih tržišnih podataka.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Pročitajte članak
Googleov AI Max proširuje pretraživačke kampanje izvan ključnih riječi
3 min. čitanja

Googleov AI Max proširuje pretraživačke kampanje izvan ključnih riječi

Google uvodi AI Max – novi skup funkcija za Search kampanje koji povezuje kreativnu automatizaciju, preciznije ciljanje i bolju kontrolu. Koristi najnovije mogućnosti umjetne inteligencije. Funkcija će biti dostupna globalno u beta verziji do kraja maja i ima za cilj da pomogne oglašivačima da izvuku više iz svojih kampanja.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+