1 min. čitanja

Šta je prizma identiteta brenda?

Prizma identiteta brenda: Marketinški model Jean-Noëla Kapferera, koji se sastoji od šest elemenata koji definiraju identitet brenda: tjelesna građa (fizički aspekti), ličnost, kultura, odnos (s kupcima), refleksija (percepcija kupaca) i slika o sebi (samo-asocijacija kupaca). Pomaže brendovima da izgrade snažan, dosljedan identitet.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Prizma identiteta brenda: Marketinški model Jean-Noëla Kapferera, koji se sastoji od šest elemenata koji definiraju identitet brenda: tjelesna građa (fizički aspekti), ličnost, kultura, odnos (s kupcima), refleksija (percepcija kupaca) i slika o sebi (samo-asocijacija kupaca). Pomaže brendovima da izgrade snažan, dosljedan identitet.

Podijelite članak
Slični članci
Employer branding nije trend – to je poslovna strategija
5 min. čitanja

Employer branding nije trend – to je poslovna strategija

Više od desetljeća, Ventsislava Nikolova je nastavljala vidjeti istu nepovezanost u kompanijama: tvrtke su željele rezultate, ali su ignorirale iskustvo brendiranja zaposlenika iza tih rezultata. Zato je osnovala WorkVibes i sada organizira bugarski glavni Employer Branding Summit.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU