Kupovina uživo je marketinška strategija u kojoj domaćin, obično influencer ili slavna ličnost, promovira proizvod putem videa uživo. Slično televizijskim emisijama za kupovinu kod kuće u kojima pojedinac demonstrira kako koristiti predmet, interakcija između domaćina i publike odvija se u potpunosti uživo, kao što ime sugerira. Gejmificirani sadržaj, uključujući promocije i nagrade, obično se nudi publici tokom prijenosa uživo, ali samo na ograničeno vrijeme. Kupovina uživo je posebno efikasna zbog osjećaja hitnosti stvorenog oskudicom ili ograničenom dostupnošću. Šta više, što je veća publika, to je veći strah od propuštanja potencijalno dobrog posla.
Zašto lični brend pobjeđuje PPC: Slovak Startup Proof
Ideja o Gentlejamu došla je tijekom proljetne večeri uz bocu vina Alibernet. Iveta Hrabovska, koja je tada radila u medijima, okrenula se svom suprugu i objavila da želi praviti džemove s alkoholom. Njegov odgovor? “Nikada u životu niste ništa skuhali, a imate 300 eura na svoje ime.” Nije vidjela nikakve prepreke. Danas Gentlejam proizvodi vrhunske […]