1 min. čitanja

Kupovina uživo

Kupovina uživo je marketinška strategija u kojoj domaćin, obično influencer ili slavna ličnost, promovira proizvod putem videa uživo. Slično televizijskim emisijama za kupovinu kod kuće u kojima pojedinac demonstrira kako koristiti predmet, interakcija između domaćina i publike odvija se u potpunosti uživo, kao što ime sugerira.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Kupovina uživo je marketinška strategija u kojoj domaćin, obično influencer ili slavna ličnost, promovira proizvod putem videa uživo. Slično televizijskim emisijama za kupovinu kod kuće u kojima pojedinac demonstrira kako koristiti predmet, interakcija između domaćina i publike odvija se u potpunosti uživo, kao što ime sugerira. Gejmificirani sadržaj, uključujući promocije i nagrade, obično se nudi publici tokom prijenosa uživo, ali samo na ograničeno vrijeme. Kupovina uživo je posebno efikasna zbog osjećaja hitnosti stvorenog oskudicom ili ograničenom dostupnošću. Šta više, što je veća publika, to je veći strah od propuštanja potencijalno dobrog posla.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+