3 min. čitanja

Njemačko tržište e-trgovine suočava se s velikim pomakom dok kineske platforme dobivaju na snazi

Prema ECDB-u (E-commerce Data Base), evropski pejzaž e-trgovine se dramatično mijenja jer kineske platforme zauzimaju veći dio tržišta. Kako se domaći rast e-trgovine u Kini usporava na samo 3,5% u 2023. godini - manje od rasta većine od 10 najvećih globalnih tržišta - kineski divovi sve više traže mogućnosti širenja prema zapadu.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Njemačko tržište e-trgovine suočava se s velikim pomakom dok kineske platforme dobivaju na snazi
Izvor: Depositphotos

Kineski giganti e-trgovine dominiraju digitalnim tržištem

Alibaba, PDD, JD.com i ByteDance su četiri glavne kompanije koje dominiraju kineskim tržištem, sa ukupnim godišnjim prihodom od preko 350 milijardi dolara i 80% najvećeg svjetskog tržišta e-trgovine.

Sa 978 milijardi dolara prihoda od Taobaoa i Tmall-a, Alibaba ostaje najveća, ali se njen tržišni udio dramatično promijenio. Alibaba, koja je u 2019. godini dijelila 70% GMV-a (bruto vrijednosti robe) velike četvorke sa JD.com, suočila se sa rastućom konkurencijom novijih kompanija koje stavljaju naglasak na niske cijene i društvenu trgovinu.

Chinese marketplaces

Source: ECDB

Douyin iz ByteDancea je dostigao 388 milijardi dolara u GMV-u. Pinduoduova strategija niske cijene sada zauzima gotovo četvrtinu GMV-a Velike četvorke. U međuvremenu, Shein se pojavio kao značajna globalna sila kroz svoju matičnu kompaniju, Roadget Business Pte Ltd.

Od 2019. godine, PDD Holdings se proširio za 300%, Shein se proširio za nevjerovatnih 1.200%, a ByteDance je postao peta najveća kompanija za e-trgovinu na svijetu sa svojih 6.000% aktivnosti e-trgovine.

Ulazak na evropsko tržište: mješoviti uspjeh za kineske platforme u svim regijama

Sa 40% tržišnog udjela, Alibabin Trendyol vodi na evropskom GMV tržištu, dok Turska ima 21% prednosti. U svojoj prvoj godini, Alibabina Miravia u Španiji generirala je milijardu dolara u GMV-u, a Francuska i Španija su na drugom i trećem mjestu, sa 15% i 14%, respektivno.

chinese retailers

Source: ECDB

Njemačka je zanimljiva studija slučaja. Uprkos tome što je drugo najveće tržište e-trgovine u Evropi, ono čini samo 7% evropskog poslovanja kineskih kompanija, što je situacija koja je uglavnom zbog jakih domaćih igrača kao što su Otto, Zalando i Ceconomy.

Kineske platforme su, međutim, postale vrlo popularne: u svojoj prvoj godini, Temu je zaradio 750 miliona dolara, rangirajući se na 13. mjestu po veličini tržišta, dok je AliExpress porastao za 54% na preko 1 milijardu dolara, osiguravajući sedmo mjesto.

Prodaja Sheina u Njemačkoj porasla je za 40% na 617 miliona dolara, iako je zauzela samo 18. mjesto među online trgovcima.

40% španskih kupaca je koristilo AliExpress, u poređenju sa samo 11% Nijemaca.

To sugerira da postoje široke varijacije u usvajanju potrošača.

Vjerovatno je da će ovi trendovi nastaviti mijenjati dinamiku evropske e-trgovine s obzirom na njen brzi rast i činjenicu da kineska praksa e-trgovine obično prethodi onima na zapadnim tržištima za nekoliko godina.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+