
Odgovor je kreativni poziv na akciju (CTA). Ova naizgled jednostavna fraza je ključ za pretvaranje pregledavanja u konverziju – bilo da se radi o pretplati, sastanku, kupovini ili bilo čemu drugom što želite za svoje poslovanje ili zajednicu. Čitajte dalje za 10 primjera uvjerljivih poziva na akciju u nizu industrija i formata.
CTA dugme treba da bude jasno, koncizno i zanimljivo da komunicira tačno šta želite da korisnik uradi i motiviše ih da poduzmu akciju. Također je važno odabrati boju i dizajn koji odgovara cjelokupnom vizualnom stilu vaše prezentacije.
Koji CTA-ovi rade?
E-trgovina: “Kupi sada – ograničena ponuda!”
Ovaj klasični poziv na akciju iskorištava moć straha od nekupovine stvarajući osjećaj hitnosti. Isticanjem ograničene vremenske ponude, motivirate trenutnu akciju i potičete prodaju.
Aplikacija: “Započnite danas – besplatno i jednostavno!”
Naglasite jasne prednosti poduzimanja akcije, kao što su jednostavnost korištenja ili slobodan pristup. To će smanjiti prepreke za usvajanje i ohrabriti nove korisnike da isprobaju vašu ponudu.
Društveni mediji: “Pridružite se našoj zajednici – povežite se i dijelite!”
Njegujte osjećaj zajednice i podstičite društvenu interakciju pozivom na akciju koji naglašava aspekt vaše zajednice. To će proširiti vaš doseg i izgraditi lojalnost brendu.
Profesionalne usluge: “Dobijte besplatnu konsultaciju – pronađite rješenje koje radi za vas!”
Pružite personalizirano iskustvo prilagođavanjem vašeg poziva na akciju individualnim potrebama vaših korisnika. To pokazuje vaše razumijevanje njihovih izazova i gradi povjerenje.
Gamifikacija: “Zavrtite točak – osvojite velike popuste!”
Dodajte element zabave i iznenađenja sa igrificiranim pozivom na akciju. To ohrabruje učešće i povećava angažman.
Ograničenje: “Ostalo je samo 10 mjesta – prijavite se sada!”
Stvorite osjećaj ekskluzivnosti i ograničene dostupnosti sa pozivom na akciju zasnovanim na oskudici. To prisiljava korisnike da djeluju brzo kako bi osigurali svoje mjesto.
Putnička platforma: “Započnite svoju avanturu – Otkrijte skrivena blaga!”
Stvorite uvjerljivu priču sa svojim pozivom na akciju koja oslikava sliku željenog iskustva. To će izazvati emocije i inspirirati korisnike da poduzmu akciju.
Pretplatnički servis: “Pridružite se milionu zadovoljnih kupaca!”
Koristite dokaze o zadovoljstvu isticanjem broja zadovoljnih korisnika. Ovo gradi povjerenje i ohrabruje nove korisnike da se pridruže većini.
Poslovna rješenja: “Spremni za transformaciju vašeg poslovanja? Dobijte besplatnu ponudu!”
Postavite pitanje koje izaziva razmišljanje o uobičajenom problemu, nakon čega slijedi poziv na akciju koji nudi rješenje. To će pobuditi interes i ohrabriti korisnike da razmotre vašu uslugu.
Newsletter: “Prijavite se za ekskluzivne ponude!”
Kombinirajte hitnost s ekskluzivnošću i potaknite prijave putem e-pošte. Ovo će izgraditi vrijednu bazu pretplatnika i omogućiti ciljane buduće marketinške aktivnosti.
Zapamtite, vaš poziv na akciju je završni poticaj koji pretvara pretraživanje u akciju. Mudro birajte riječi, prilagodite ih svojoj publici i ne bojte se eksperimentirati i usavršavati. S ovim najboljim praksama i raznim primjerima kao inspiracijom, možete stvoriti pozive na akciju koji stvarno odjekuju i natjeraju ljude da djeluju.