3 min. čitanja

10 poziva na akciju (CTA) koji će povećati vaše konverzije

Znate li kakav je osjećaj čitati zanimljiv članak, gledati privlačnu sliku, skrolovati kroz sav sadržaj i... Odlaziš nakon nekog vremena? To je uobičajena stvarnost na današnjem webu, gdje smo bombardirani informacijama. Ali šta ako bi moglo biti drugačije? Što ako bismo mogli pretvoriti pasivne posjetitelje u aktivne sudionike?

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
10 poziva na akciju (CTA) koji će povećati vaše konverzije
Izvor: Depositphotos

Odgovor je kreativni poziv na akciju (CTA). Ova naizgled jednostavna fraza je ključ za pretvaranje pregledavanja u konverziju – bilo da se radi o pretplati, sastanku, kupovini ili bilo čemu drugom što želite za svoje poslovanje ili zajednicu. Čitajte dalje za 10 primjera uvjerljivih poziva na akciju u nizu industrija i formata.

CTA dugme treba da bude jasno, koncizno i zanimljivo da komunicira tačno šta želite da korisnik uradi i motiviše ih da poduzmu akciju. Također je važno odabrati boju i dizajn koji odgovara cjelokupnom vizualnom stilu vaše prezentacije.

Koji CTA-ovi rade?

E-trgovina: “Kupi sada – ograničena ponuda!”

Ovaj klasični poziv na akciju iskorištava moć straha od nekupovine stvarajući osjećaj hitnosti. Isticanjem ograničene vremenske ponude, motivirate trenutnu akciju i potičete prodaju.

Aplikacija: “Započnite danas – besplatno i jednostavno!”

Naglasite jasne prednosti poduzimanja akcije, kao što su jednostavnost korištenja ili slobodan pristup. To će smanjiti prepreke za usvajanje i ohrabriti nove korisnike da isprobaju vašu ponudu.

Društveni mediji: “Pridružite se našoj zajednici – povežite se i dijelite!”

Njegujte osjećaj zajednice i podstičite društvenu interakciju pozivom na akciju koji naglašava aspekt vaše zajednice. To će proširiti vaš doseg i izgraditi lojalnost brendu.

Profesionalne usluge: “Dobijte besplatnu konsultaciju – pronađite rješenje koje radi za vas!”

Pružite personalizirano iskustvo prilagođavanjem vašeg poziva na akciju individualnim potrebama vaših korisnika. To pokazuje vaše razumijevanje njihovih izazova i gradi povjerenje.

Gamifikacija: “Zavrtite točak – osvojite velike popuste!”

Dodajte element zabave i iznenađenja sa igrificiranim pozivom na akciju. To ohrabruje učešće i povećava angažman.

Ograničenje: “Ostalo je samo 10 mjesta – prijavite se sada!”

Stvorite osjećaj ekskluzivnosti i ograničene dostupnosti sa pozivom na akciju zasnovanim na oskudici. To prisiljava korisnike da djeluju brzo kako bi osigurali svoje mjesto.

Putnička platforma: “Započnite svoju avanturu – Otkrijte skrivena blaga!”

Stvorite uvjerljivu priču sa svojim pozivom na akciju koja oslikava sliku željenog iskustva. To će izazvati emocije i inspirirati korisnike da poduzmu akciju.

Pretplatnički servis: “Pridružite se milionu zadovoljnih kupaca!”

Koristite dokaze o zadovoljstvu isticanjem broja zadovoljnih korisnika. Ovo gradi povjerenje i ohrabruje nove korisnike da se pridruže većini.

Poslovna rješenja: “Spremni za transformaciju vašeg poslovanja? Dobijte besplatnu ponudu!”

Postavite pitanje koje izaziva razmišljanje o uobičajenom problemu, nakon čega slijedi poziv na akciju koji nudi rješenje. To će pobuditi interes i ohrabriti korisnike da razmotre vašu uslugu.

Newsletter: “Prijavite se za ekskluzivne ponude!”

Kombinirajte hitnost s ekskluzivnošću i potaknite prijave putem e-pošte. Ovo će izgraditi vrijednu bazu pretplatnika i omogućiti ciljane buduće marketinške aktivnosti.

Zapamtite, vaš poziv na akciju je završni poticaj koji pretvara pretraživanje u akciju. Mudro birajte riječi, prilagodite ih svojoj publici i ne bojte se eksperimentirati i usavršavati. S ovim najboljim praksama i raznim primjerima kao inspiracijom, možete stvoriti pozive na akciju koji stvarno odjekuju i natjeraju ljude da djeluju.

Podijelite članak
Slični članci
Copywriting vs. Content Writing
3 min. čitanja

Copywriting vs. Content Writing

Svaka kompanija za e-trgovinu mora razumjeti razlike između copywritinga i pisanja sadržaja. Iako imaju različite namjene i primjenjuju različite strategije, obje su bitne u privlačenju i uključivanju klijenata. Ovaj članak objašnjava razlike između ovih stilova pisanja kako bi vam pomogao da donesete bolje marketinške odluke.

Pročitajte članak
Prednosti outsourciranja stručnjaka za pisanje tekstova
3 min. čitanja

Prednosti outsourciranja stručnjaka za pisanje tekstova

Ne moraš da brineš o pisanju. Delegirajte stvaranje sadržaja kao što su članci, blogovi, web stranice, marketinški materijali i drugi tekstovi vanjskim piscima. Dobit ćete kvalitetan sadržaj od iskusnih profesionalaca. To će donijeti brojne prednosti vašem poslovanju.

Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+