4 min. čitanja

Trendovi kupovine na internetskom tržištu i ponašanje potrošača u e-trgovini

Nova studija Digital Commerce 360 i Bizrate Insights pokazuje neke zanimljive obrasce u tome kako ljudi kupuju online u SAD-u. Anketa od 1.017 ljudi baca svjetlo na motivaciju potrošača, preferencije i zabrinutost u vezi sa kupovinom na online tržištu.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Trendovi kupovine na internetskom tržištu i ponašanje potrošača u e-trgovini
Izvor: Depositphotos

Dakle, koji su trendovi kupovine na online tržištu danas? Mnogo ljudi kupuje stvari na pijacama. Oko 30,9% onih koji su odgovorili kupuju nešto nekoliko puta mjesečno, a oko 20,1% kupuju nešto nekoliko puta tjedno. Ljudi koji su se javili rekli su da koriste internetska tržišta; samo 0,69% nije bilo sigurno koliko često ih koriste.Online Marketplace Shopping Trends: A significant portion of consumers are frequent marketplace shoppers, with 30.09% buying a few times a month and 20.16% making purchases a few times a week.

Obrasci kupovine na tržištu

Većina ljudi (78,1% onih koji su odgovorili) su kupili nešto od treće strane Amazon prodavača. 35,2% kupaca Amazona nije bilo sigurno da li dolaze od biznisa ili prodavača na tržištu. Oko trećine onih koji su odgovorili (32,84%) rekli su da bi radije kupili direktno od Amazona nego od prodavača treće strane.

Anketa je također gledala na trendove kupovine na online tržištu na drugim stranicama koje imaju tržišta. 38,05% onih koji su se javili kupili su nešto na Walmartovom tržištu, a 37,56% je kupilo nešto na američkom tržištu osim Amazona, eBaya ili Walmarta. 27,53% kupaca je bilo na specijaliziranim sajtovima kao što su Etsy i Newegg, a 28,12% je kupilo nešto sa kineskih sajtova kao što su Tmall ili AliExpress.

Općenito, izgleda da je dostupnost proizvoda prilično dobra; Samo 13,37% onih koji su odgovorili rekli su da imaju problema sa stvarima koje istječu ili dolaze presporo. Manje od 6,78% onih koji su odgovorili nastvari koje su bile lažne ili obmanjujuće.

Online Marketplace Shopping Trends: Amazon dominates the marketplace landscape, with 75.81% of surveyed consumers having bought from third-party sellers on the platform.

 

Trendovi kupovine i ponašanje potrošača u e-trgovini

Ljudi imaju različite ideje o tržištima. Od onih koji su odgovorili, 21,53% je reklo da su cijene niže nego na drugim stranicama za kupovinu, a 16,52% je reklo da su naknade, koje uključuju dostavu, također niže. 19,37% kupaca je više voljelo tržnice od drugih trgovina jer su imale više robe.

21,14% kupaca kaže da će više koristiti tržišta u 2024. godini, dok 58,11% kaže da će nastaviti kupovati stvari na njima na istom nivou. Kada je u pitanju kupovina, godine su bitne. U narednoj godini, mlađi ljudi će vjerovatnije kupiti više. Sa 52,61% ispitanika koji kažu da su bolje cijene veliki razlog, cijena je i dalje glavni razlog zašto ljudi biraju tržišta umjesto direktnih web stranica trgovina. Brz dolazak (38,74%) i besplatna ili jeftina dostava (50,34%) su također važni.

Iako su tržišta prilično dobro poznata, još uvijek postoje neke stvari o kojima treba brinuti. Kupci se uglavnom moraju nositi s visokim troškovima dostave (39,23%), dugim vremenom isporuke (37,36%) i brigama o prijevari ili lažnoj robi (33,43%).Online Marketplace Shopping Trends: Despite the popularity of marketplaces, concerns persist. The top issues for consumers include high shipping costs (39.23%), long shipping times (37.36%), and fears of fraudulent practices or counterfeit products (33.43%).

Implikacije za Evropsku uniju i lekcije koje treba naučiti

Nalazi ove studije, iako su primarno fokusirani na američko tržište, nude vrijedne uvide za e-commerce pejzaž Evropske unije:

  • Regulacija tržišta: Dominacija platformi poput Amazona sugerira da bi se kreatori politike EU trebali usredotočiti na poštenu konkurenciju i antimonopolske mjere u sektoru e-trgovine.
  • Zaštita potrošača: Rješavanje zabrinutosti zbog krivotvorenih proizvoda i lažnih praksi na online tržištima kroz ciljane propise.
  • Podrška malim i srednjim podrškama: Razviti politike koje će pomoći malim preduzećima sa sjedištem u EU da napreduju na tržišnim platformama, koristeći spremnost potrošača da kupuju od nepoznatih prodavača.
  • Prekogranične mogućnosti: Ohrabriti tržišta sa sjedištem u EU da se prošire unutar Unije i globalno, kapitalizirajući otvorenost potrošača prema međunarodnim platformama.
  • Optimizacija logistike : Investirajte u poboljšanje brzine isporuke i smanjenje troškova dostave širom EU kako biste ispunili očekivanja potrošača.
  • Strategije specifične za dob: Prilagodite politike e-trgovine i programe digitalne pismenosti za rješavanje različitih ponašanja u različitim dobnim grupama.
  • Povjerenje i transparentnost: Implementirati mjere za povećanje transparentnosti u recenzijama proizvoda i identifikaciji prodavača na tržištima.

Učenjem iz ovih američkih trendova i prilagođavanjem strategija kako bi odgovarale jedinstvenim karakteristikama evropskog tržišta, EU može raditi na konkurentnijem, potrošačima prilagođenom i inovativnom ekosistemu e-trgovine. To može uključivati kombinaciju regulatornih mjera, podrške inovacijama i inicijativa za jačanje digitalnih vještina među potrošačima i preduzećima širom Unije.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+