
Dakle, koji su trendovi kupovine na online tržištu danas? Mnogo ljudi kupuje stvari na pijacama. Oko 30,9% onih koji su odgovorili kupuju nešto nekoliko puta mjesečno, a oko 20,1% kupuju nešto nekoliko puta tjedno. Ljudi koji su se javili rekli su da koriste internetska tržišta; samo 0,69% nije bilo sigurno koliko često ih koriste.
Obrasci kupovine na tržištu
Većina ljudi (78,1% onih koji su odgovorili) su kupili nešto od treće strane Amazon prodavača. 35,2% kupaca Amazona nije bilo sigurno da li dolaze od biznisa ili prodavača na tržištu. Oko trećine onih koji su odgovorili (32,84%) rekli su da bi radije kupili direktno od Amazona nego od prodavača treće strane.
Anketa je također gledala na trendove kupovine na online tržištu na drugim stranicama koje imaju tržišta. 38,05% onih koji su se javili kupili su nešto na Walmartovom tržištu, a 37,56% je kupilo nešto na američkom tržištu osim Amazona, eBaya ili Walmarta. 27,53% kupaca je bilo na specijaliziranim sajtovima kao što su Etsy i Newegg, a 28,12% je kupilo nešto sa kineskih sajtova kao što su Tmall ili AliExpress.
Općenito, izgleda da je dostupnost proizvoda prilično dobra; Samo 13,37% onih koji su odgovorili rekli su da imaju problema sa stvarima koje istječu ili dolaze presporo. Manje od 6,78% onih koji su odgovorili nastvari koje su bile lažne ili obmanjujuće.
Trendovi kupovine i ponašanje potrošača u e-trgovini
Ljudi imaju različite ideje o tržištima. Od onih koji su odgovorili, 21,53% je reklo da su cijene niže nego na drugim stranicama za kupovinu, a 16,52% je reklo da su naknade, koje uključuju dostavu, također niže. 19,37% kupaca je više voljelo tržnice od drugih trgovina jer su imale više robe.
21,14% kupaca kaže da će više koristiti tržišta u 2024. godini, dok 58,11% kaže da će nastaviti kupovati stvari na njima na istom nivou. Kada je u pitanju kupovina, godine su bitne. U narednoj godini, mlađi ljudi će vjerovatnije kupiti više. Sa 52,61% ispitanika koji kažu da su bolje cijene veliki razlog, cijena je i dalje glavni razlog zašto ljudi biraju tržišta umjesto direktnih web stranica trgovina. Brz dolazak (38,74%) i besplatna ili jeftina dostava (50,34%) su također važni.
Iako su tržišta prilično dobro poznata, još uvijek postoje neke stvari o kojima treba brinuti. Kupci se uglavnom moraju nositi s visokim troškovima dostave (39,23%), dugim vremenom isporuke (37,36%) i brigama o prijevari ili lažnoj robi (33,43%).
Implikacije za Evropsku uniju i lekcije koje treba naučiti
Nalazi ove studije, iako su primarno fokusirani na američko tržište, nude vrijedne uvide za e-commerce pejzaž Evropske unije:
- Regulacija tržišta: Dominacija platformi poput Amazona sugerira da bi se kreatori politike EU trebali usredotočiti na poštenu konkurenciju i antimonopolske mjere u sektoru e-trgovine.
- Zaštita potrošača: Rješavanje zabrinutosti zbog krivotvorenih proizvoda i lažnih praksi na online tržištima kroz ciljane propise.
- Podrška malim i srednjim podrškama: Razviti politike koje će pomoći malim preduzećima sa sjedištem u EU da napreduju na tržišnim platformama, koristeći spremnost potrošača da kupuju od nepoznatih prodavača.
- Prekogranične mogućnosti: Ohrabriti tržišta sa sjedištem u EU da se prošire unutar Unije i globalno, kapitalizirajući otvorenost potrošača prema međunarodnim platformama.
- Optimizacija logistike : Investirajte u poboljšanje brzine isporuke i smanjenje troškova dostave širom EU kako biste ispunili očekivanja potrošača.
- Strategije specifične za dob: Prilagodite politike e-trgovine i programe digitalne pismenosti za rješavanje različitih ponašanja u različitim dobnim grupama.
- Povjerenje i transparentnost: Implementirati mjere za povećanje transparentnosti u recenzijama proizvoda i identifikaciji prodavača na tržištima.
Učenjem iz ovih američkih trendova i prilagođavanjem strategija kako bi odgovarale jedinstvenim karakteristikama evropskog tržišta, EU može raditi na konkurentnijem, potrošačima prilagođenom i inovativnom ekosistemu e-trgovine. To može uključivati kombinaciju regulatornih mjera, podrške inovacijama i inicijativa za jačanje digitalnih vještina među potrošačima i preduzećima širom Unije.