3 min. čitanja

Tap, Scan, Pay: Fingerprint Cards i IN Groupe udružuju se za Next-Gen Payment Cards

Jeste li čuli za cool novu stvar koju Fingerprint Cards i IN Groupe kuhaju? Rade na ovoj fensi tehnologiji za beskontaktne platne kartice s ugrađenom biometrijom. Prilično je divlje!

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Tap, Scan, Pay: Fingerprint Cards i IN Groupe udružuju se za Next-Gen Payment Cards
Izvor: Depositphotos

Dakle, evo dogovora: ljudi se sve više i više bave prisluškivanjem svojih kartica za plaćanje, zar ne? Pa, ove kompanije se klade da ćemo svi uskoro htjeti kartice sa skenerima otiska prsta. Udružili su se prošlog studenog kako bi olakšali i pojeftinili proizvođačima kartica da izbace ove bebe.

Fingerprint Cards (oni su švedski, usput) ima ovaj zgodni senzor koji se zove T-Shape® T2. To je super energetski efikasan i radi kao šarm. Već su isporučili milion ovih senzora za platne kartice, što je prilično impresivno.

Sada, IN Groupe (oni su Evropljani) donosi svoj SPS brend u miks. Oni pomažu da se osigura da se ove visokotehnološke kartice mogu masovno proizvoditi i slati po cijelom svijetu. Ipak, ne radi se samo o senzoru. Oni rade na svim sitnim detaljima kao što su kako napraviti kartice, izrezati ih na pravu veličinu, osigurati sigurnost kartica i dobiti ih certificirane.

Oh, i pazite ovo – cijela stvar je izgrađena na nekoj tehnologiji iz STMicroelectronics koja se zove STPay-Topaz-Bio. Zvuči otmjeno, zar ne?

U svakom slučaju, sve je to dio ovog velikog pritiska da naše platne kartice budu dio drugog plaćanja gateaway i sigurnije i lakše za korištenje. Nema više petljanja sa PIN-ovima ili potpisima – samo dodirnite i idite sa svojim otiskom prsta!

Source: Depositphotos

Šta bi to moglo značiti za e-trgovinu

Prvo, ove biometrijske kartice mogu učiniti online transakcije sigurnijim. Zamislite da provjeravate svoju omiljenu online trgovinu i umjesto da ukucate dugačak broj kartice i CVV, samo prislonite karticu na čitač spojen na računalo i skenirajte otisak prsta. Bum! Plaćanje obavljeno, i manje šanse da netko ukrade podatke o vašoj kartici.

Ovo bi moglo biti ogromno za smanjenje prevare u online transakcijama. To je dobra vijest i za kupce i za prodavače. Manje prevara znači manje povrata novca za preduzeća i više povjerenja u online kupovinu za kupce.

To bi također moglo ubrzati proces plaćanja. Nema više petljanja za novčanikom da ukucate podatke o kartici – samo brzo skeniranje otiska prsta i gotovi ste. To bi moglo dovesti do manje napuštenih kolica i više završenih kupovina, što je odlična vijest za e-commerce tvrtke.

Naravno, možda postoje neke prepreke koje treba savladati. Ljudi će se morati naviknuti na novu tehnologiju, a online trgovine će morati ažurirati svoje sustave kako bi radili s ovim novim načinima plaćanja. Ali ako krene, to bi moglo revolucionirati način na koji kupujemo online.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+