2 min. čitanja

Sudija poziva na prekršaj na Googleu: Koji je plan igre sada?

Nakon šokantnog otkrića saveznog suca - da je Google igrao monopol s našim pretragama - tehnološka scena bruji.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Sudija poziva na prekršaj na Googleu: Koji je plan igre sada?
Izvor: Depositphotos

Svi od Silicijske doline do Wall Streeta razbijaju mozak zbog ove odluke. Što to znači za tog diva koji je sveprisutan posvuda? Pa, to nije jednostavno i Google nije pao bez bitke prije svega.

Razmislite o ovome: Google će možda morati da se odvoji od svoje krave muzare: one sjajne, slatke ponude koje ga drže podrazumevanim pretraživačem vašeg iPhonea. Ovdje govorimo o milijardama. Kihnuli su lijepih 20 milijardi dolara Appleu za glavni stvarni prostor na našim ekranima samo u 2022 . godini.

Evo gdje postaje zanimljivo, ipak: Googleov gubitak može biti korist svih ostalih. Bing iz Microsofta najvjerovatnije sada sretno pleše. Za njih, čak i mala promjena u tržišnom udjelu može se pretvoriti u velike iznose. Za svaki postotni poen koji zgrabe od Googlea, govorimo o dodatnih 2 milijarde dolara.

Nemojmo zanemariti: umjetnu inteligenciju. Google možda gubi podatke koji hrane njihovu zvijer umjetne inteligencije uz novac ovdje. A u današnjem tehnološkom okruženju, to je kao da vam nedostaje tajni sastojak u bakinom receptu 🙂

Koji je ključni zaključak? Tehnološka sfera se priprema za dramatično restrukturiranje, s budućim vodstvom u industriji koje visi o koncu. Budite uvjereni, nadolazećih šest mjeseci bit će fascinantno gledati. Ostanite s nama jer ćemo pokrivati više vijesti o ovoj temi. 👇

Podijelite članak
Slični članci
Mađarski prodavači gube hiljade na ovim greškama na tržištu
5 min. čitanja

Mađarski prodavači gube hiljade na ovim greškama na tržištu

Širenje na međunarodna tržišta može izgledati neodoljivo za mađarske prodavce. Sa desetinama platformi, različitim propisima i kulturnim razlikama, mnoge kompanije se drže onoga što znaju. Attila Beneš iz Base.com dijeli praktične uvide o tome koja tržišta zapravo rade za mađarske prodavce – i uobičajene greške koje koštaju preduzeća hiljade u neuspjelim pokušajima širenja.

Attila Benes Attila Benes
Country Manager, Base.com
Tajne najuspješnijih e-trgovaca u srednjoj i istočnoj Europi
7 min. čitanja

Tajne najuspješnijih e-trgovaca u srednjoj i istočnoj Europi

E-trgovci na malo u srednjoj i istočnoj Europi tiho nadmašuju tržište, dok globalni divovi poput Temu i Shein preplavljuju evropska tržišta jeftinim proizvodima. Top 50 kompanija u regiji pronašlo je načine za konzistentan rast, čak i kada je post-pandemijski bum izblijedio i inflacija je pogodila potrošnju potrošača. Evo šta rade drugačije.

László Szabó László Szabó
Managing Partner, Growww Digital
Najbolje strategije digitalnog marketinga za mala preduzeća u 2025. godini
20 min. čitanja

Najbolje strategije digitalnog marketinga za mala preduzeća u 2025. godini

Iskustvo s brojnim e-trgovinama pokazuje kako tehnologija i odnosi pokreću rast. Za 2025. godinu, dokazane strategije za mala preduzeća u 2025. godini uključuju SEO, AI, content marketing, PPC i izgradnju zajednice – većina zahtijeva samo vrijeme i trud, a ne velike budžete. Sa AI sada bitnim za ostanak konkurentnosti, hajde da istražimo najefikasnije pristupe Selltorovog […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro