4 min. čitanja

Streaming Beats TV: Game-Changer za e-trgovinu i marketing

Prihodi od streaming servisa nadmašili su tradicionalnu televiziju po prvi put u historiji.  Prema eMarketer Digital Video Forecast 2025, linearna TV će činiti samo jednu trećinu američkog pretplatničkog tržišta do 2028. godine.  Potrošači sve više preferiraju fleksibilne usluge dostupne bilo kada i bilo gdje.  Kako e-trgovina može izvući inspiraciju iz ovoga?

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Streaming Beats TV: Game-Changer za e-trgovinu i marketing
Izvor: Depositphotos

Jedan od ključnih faktora u rastu streaming platformi je sportski sadržaj.  Na primjer, ekskluzivna NFL utakmica na Peacocku privukla je 3 miliona novih pretplatnika, a 71% njih je zadržalo uslugu čak i nakon nekoliko sedmica.  Takvi slučajevi dokazuju da streaming nije samo o filmovima i serijama – on postaje glavni igrač u prijenosu uživo.  U CCE regiji, rast Voyo-a je dobar primjer.  Ima značajnu poziciju u ovoj regiji, posebno zahvaljujući svojoj sportskoj ponudi.

Potrošači prihvataju više cijene za streaming servise

Povećanje cijena za streaming servise nije odvratilo gledaoce.  Netflix, Disney+ i Hulu su podigli cijene i ograničili dijeljenje lozinki, ali kupci ostaju lojalni.  Očekuje se da će YouTube TV postati najveći plaćeni TV provajder u SAD-u do 2026. godine.

Za brendove i marketinške stručnjake, to znači više mogućnosti da dosegnu bogatije kupce. Kako gledaoci provode više vremena na streaming platformama, oglašavanje na ovim servisima može biti efikasnije i preciznije ciljano.

Hibridni model: Oglašavanje uzima veći udio prihoda

Dok pretplate i dalje čine dominantan dio prihoda streaming platforme, segment oglašavanja raste brže.  Prema prognozi eMarketera, do 2027. godine udio oglašavanja u ukupnim prihodima će se povećati za 4 postotna poena.  Potrošnja na oglašavanje na povezanoj televiziji (CTV) raste za gotovo 16% u odnosu na prethodnu godinu, nadmašujući prihode od samih pretplata.

Brendovi e-trgovine u Evropi trebali bi vidjeti rast CTV oglašavanja kao priliku, ali i prilagoditi svoje strategije lokalnim uvjetima.  Dok programatsko oglašavanje i precizno ciljanje zasnovano na korisničkim podacima dominiraju u SAD-u, tržište u Evropi je fragmentiranije, a propisi poput GDPR-a ograničavaju personalizaciju.

Kombiniranje CTV oglašavanja sa kontekstualnim ciljanjem i korištenje lokalnih streaming platformi koje postepeno uvode interaktivne formate i modele oglašavanja može biti efikasno.

Osim toga, novi formati oglašavanja se pojavljuju na platformama.  Na primjer, Pause Ads dobivaju na popularnosti jer ne prekidaju sadržaj, već koriste prirodne pauze u gledanju.  Ovi oglasi se pojavljuju kao statični ili blago animirani vizuali, često sa QR kodom ili jasnim CTA-om. Oni efikasno komuniciraju sa gledaocima kada zaista imaju vremena i prostora.  Iako su do sada manje rasprostranjeni u našoj regiji, u budućnosti bi mogli postati traženi oglasni prostor, posebno s rastom hibridnih pretplatničkih modela.

Globalizacija streaminga i njegov utjecaj na marketing

Streaming servisi se šire izvan SAD-a – Netflix već generira gotovo 60% prihoda izvan Sjeverne Amerike.  Iako stope penetracije u zemljama poput Kanade, Ujedinjenog Kraljevstva i Kine prelaze 67%, osjetljivost na cijene u regijama kao što su Latinska Amerika i Azija dovodi do rasta modela podržanih oglasima.

Na tržištu Centralne i Istočne Evrope (CEE), streaming se suočava sa specifičnim izazovima.  Telekomunikacijski operateri često nude streaming kao dio paketa, što može uticati na rast samostalnih SVOD usluga.  Za e-trgovinu i marketinške brendove, to znači potrebu za prilagođavanjem strategija – od lokaliziranog sadržaja do formata oglašavanja prilagođenih lokalnoj publici.

eMarketer: Streaming Beats TV: Game-Changer for E-commerce & Marketing

Source: eMarketer

Streaming kao novi standard za digitalno oglašavanje

Streaming platforme iz temelja mijenjaju način na koji brendovi dopiru do kupaca.  Za e-trgovinu, promjena znači nove mogućnosti, ali i potrebu da se prilagode promjenjivom okruženju:

  • Oglašavanje tamo gdje su gledaoci – rastuća gledanost streaming servisa čini CTV oglašavanje bitnim dijelom marketinških strategija.
  • Prijenosi uživo kao magneti za publiku – ekskluzivni sadržaj, posebno sportski prijenosi, privlače angažirane gledaoce, stvarajući idealne uvjete za oglašavanje i sponzorstvo.
  • Hibridni model je budućnost – kombinacija pretplate i oglašavanja postaje standard, otvarajući prostor za nove formate i dinamičnije kampanje.
  • Globalni rast zahtijeva lokalizirani pristup – uspjeh na stranim tržištima ovisi o prilagođavanju sadržaja i strategija oglašavanja lokalnim običajima i propisima.

Streaming je novi standard za medijsku potrošnju i marketing. Brendovi koji se mogu prilagoditi dobit će stratešku prednost u ovom okruženju.

Podijelite članak
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+