3 min. čitanja

Šta je Wireframing u UX dizajnu?

U UX dizajnu, wireframing je proces stvaranja osnovnog prikaza web stranice ili aplikacije koja pokazuje kako radi i strukturirana je bez bilo koje posebne značajke dizajna. Dizajneri i drugi ključni igrači mogu ga koristiti kao preliminarni nacrt kako bi razumjeli kako će plan izgledati, kako će se korisnici kretati i gdje će sadržaj ići prije nego što izgradnja počne. Bez trošenja mnogo novca, žičani okviri pomažu korisnicima da jasno definiraju funkcije i pristup, daju povratne informacije i omoguće prilagodbe bez obzira na cijenu. Oni mogu biti kompjuterski generisani dizajni ili grube skice, omogućavajući timovima da naprave brze modifikacije osiguravajući da konačni proizvod zadovoljava želje potrošača i korporativne ciljeve.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Šta je Wireframing u UX dizajnu?
Izvor: Depositphotos

Jednostavnost web dizajna omogućena žičanim okvirima

Što se tiče web dizajna, wireframing transformira sve. Iako je to metoda koja se ponekad zanemaruje, uštedjet će vam vrijeme, novac i buduće probleme. Istražimo razloge zašto je wireframing toliko važan i kako bi mogao pomoći vašem projektu.

Zamisli da gradiš kuću. Ne bi poceo sa biranjem zavjesa ili boja boja, zar ne? Počeo bi sa nacrtom. To je upravo ono što wireframing radi za web dizajn. To je nacrt koji postavlja temelje za sve ostalo.

Činjenica da je wireframing tako prilagodljiv je među njegovim najboljim karakteristikama. Trebate pomaknuti dugme? Promijenite veličinu tekstualnog okvira? Nema problema. Pravljenje modifikacija na ovom nivou je daleko jednostavnije nego kada ste blisko uključeni u specifične dizajne. Ova prilagodljivost vam omogućava da brzo iterujete i poboljšate svoj izgled u zavisnosti od korisničkog testiranja ili komentara kupaca.

Što se tiče korisničkog testiranja, žičani okviri se prilično lijepo uklapaju. Prije nego što uložite napor u vizualni dizajn, možete napraviti jednostavan prototip i naučiti puno od stvarnih korisnika. Ova rana povratna informacija može biti zlatni rudnik, pomažući vam da uhvatite i popravite probleme upotrebljivosti prije nego što postanu skupi problemi.

What is wireframing

Source: Medium.com

Kada početi s Wireframingom?

Sada, možda se pitate kada početi wireframing u UX dizajnu. Odgovor je: rano! Obično jedna od početnih faza u procesu dizajna, dolazi ravno nakon ciljeva vašeg projekta i zahtjeva korisnika. Početak korištenja žičanih okvira može vam pomoći da osigurate uspjeh od samog početka.

Postoji nekoliko dostupnih alata za izgradnju žičanih okvira. Možete koristiti Microsoftov Visio, za digitalne žičane okvire ili ići staru školu s olovkom i papirom. Ako planirate korisničko testiranje, razmislite o korištenju alata kao što su Axure RP ili Omnigraffle (za Mac korisnike) za kreiranje interaktivnih HTML žičanih okvira.

Naravno, wireframing ima prednosti i nedostatke baš kao i drugi alati. S pozitivne strane, to je sjajan način da se svi na istoj stranici na početku projekta. Prije nego što počne bilo kakav težak rad, dizajneri, programeri i klijenti mogu ispitati i razgovarati o izgledu. Ovo poravnanje pomaže da se izbjegne puzanje opsega i kasnije nesporazumi.

Međutim, žičani okviri nisu savršeni. Nekim kupcima može biti teško zamisliti gotov rezultat. Važno je komunicirati da su žičani okviri o strukturi, a ne o stilu. Još jedan potencijalni problem je uklapanje sadržaja. Ponekad, stvarni sadržaj se možda neće uredno uklopiti u izgled žičanog okvira, zahtijevajući neke naprijed-nazad između dizajnera i copywritera.

Uprkos ovim izazovima, wireframing ima mnogo više prednosti nego nedostataka. Rano vrijeme provedeno na žičanim okvirima pomoći će vam da se pripremite za besprijekorniji proces dizajna, sretne klijente i na kraju bolji krajnji rezultat. Dakle, sljedeći put kada započnete web projekt, zapamtite: počnite s nacrtom. Tvoje buduće ja će ti biti zahvalno.

Podijelite članak
Slični članci
Kako UX inovacije pokreću veće stope konverzije
6 min. čitanja

Kako UX inovacije pokreću veće stope konverzije

Trenutno tržište e-trgovine zahtijeva više od samo generiranja prometa jer je konkurencija izuzetno visoka. Vaša web stranica mora pretvoriti posjetitelje u kupce. Moć optimizacije stope konverzije (CRO) i korisničkog iskustva (UX) spajaju se u ovom trenutku. Kombinacija CRO UX strategija stvara savršenu mješavinu koja pretvara osnovne online trgovine u uspješne prodajne mašine. Online trgovci obično […]

Borislav Kolibarov Borislav Kolibarov
Co-Founder | Managing Partner, MarmaLAB | E-Commerce Agency
Pročitajte članak
Razumijevanje GUI u e-trgovini
3 min. čitanja

Razumijevanje GUI u e-trgovini

Dobro dizajnirani grafički korisnički interfejsi (GUI), koji služe kao most između korisnika i iskustava online kupovine, su kamen temeljac uspješnih platformi za e-trgovinu. Sa pažljivo dizajniranim vizuelnim i interaktivnim elementima, čini navigaciju jednostavnom i transakcije besprijekornim. Snažan GUI ne samo da poboljšava angažman korisnika, već i pokreće stope konverzije stvaranjem intuitivnog okruženja za kupovinu koje […]

Pročitajte članak
Moć UX dizajnerskog plana
3 min. čitanja

Moć UX dizajnerskog plana

Preduzećima je potreban sveobuhvatan UX dizajn plan za stvaranje uspješnih digitalnih proizvoda. Ovaj plan djeluje kao putokaz za cijeli razvojni proces. Ali zašto je to toliko važno? Prvo, stavlja potrebe korisnika u središte svake dizajnerske odluke. Kao rezultat toga, proizvodi postaju vizualno privlačni, intuitivni i efikasni. Drugo, ovaj pristup usklađuje korisničko iskustvo sa poslovnim ciljevima […]

Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+