1 min. čitanja

Tekst sidra

Sidreni tekst je hiperveza koja je dio teksta, obično označena plavom bojom. Može se kliknuti i vodi posjetitelja na drugi dio stranice, na potpuno drugu stranicu, ili da otvori datoteku.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Sidreni tekst je hiperveza koja je dio teksta, obično označena plavom bojom. Može se kliknuti i vodi posjetitelja na drugi dio stranice, na potpuno drugu stranicu, ili da otvori datoteku. Ove linkove koriste pretraživači da bi shvatili o čemu se radi na stranici. Ako ih ima previše u tekstu, pretraživač može to označiti kao zlonamjerni sadržaj i kazniti stranicu. Može imati mnogo oblika, uključujući istu riječ kao i stranica na koju se povezuje, brendiranje, puni link na stranicu, ali i razne generičke oznake kao što su “kliknite ovdje” ili linkovi u obliku slika. Link koji je uspješan u SEO-u treba da ispunjava nekoliko uslova, treba da bude koncizan i kratak, relevantan i specifičan za ono na šta se povezuje.

 

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+