Određene: Ciljevi bi trebali biti jasni i precizni, a ne nejasni. Mjerljivo: Trebali biste biti u mogućnosti kvantificirati ili barem imati neki način za mjerenje napretka.
Ostvarivo: Ciljevi bi trebali biti realni i dostižni s obzirom na vaše resurse i ograničenja.
Relevantno: Cilj bi trebao biti usklađen sa širim ciljevima i biti vrijedan truda.
Vremenski ograničeno: Trebao bi postojati određeni vremenski okvir za postizanje cilja.
Ovaj okvir pomaže u stvaranju dobro definiranih ciljeva koji su vjerojatnije da će biti postignuti. Na primjer, umjesto da kažemo “Želim povećati prodaju”, SMART cilj bi bio “Povećati mjesečni prihod od prodaje za 15% u sljedećem kvartalu kroz lansiranje dvije nove linije proizvoda i proširenje naše marketinške kampanje putem e-pošte.” Korištenje SMART ciljeva može poboljšati fokus, povećati motivaciju i pružiti jasan put do uspjeha u ličnom i profesionalnom kontekstu. Oni pomažu da se nejasne namjere pretvore u konkretne planove akcije.