1 min. čitanja

Šta su SMART ciljevi?

SMART ciljevi su okvir za postavljanje efektivnih ciljeva. Akronim SMART označava:

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

 

Određene: Ciljevi bi trebali biti jasni i precizni, a ne nejasni. Mjerljivo: Trebali biste biti u mogućnosti kvantificirati ili barem imati neki način za mjerenje napretka.

Ostvarivo: Ciljevi bi trebali biti realni i dostižni s obzirom na vaše resurse i ograničenja.

Relevantno: Cilj bi trebao biti usklađen sa širim ciljevima i biti vrijedan truda.

Vremenski ograničeno: Trebao bi postojati određeni vremenski okvir za postizanje cilja.

Ovaj okvir pomaže u stvaranju dobro definiranih ciljeva koji su vjerojatnije da će biti postignuti. Na primjer, umjesto da kažemo “Želim povećati prodaju”, SMART cilj bi bio “Povećati mjesečni prihod od prodaje za 15% u sljedećem kvartalu kroz lansiranje dvije nove linije proizvoda i proširenje naše marketinške kampanje putem e-pošte.” Korištenje SMART ciljeva može poboljšati fokus, povećati motivaciju i pružiti jasan put do uspjeha u ličnom i profesionalnom kontekstu. Oni pomažu da se nejasne namjere pretvore u konkretne planove akcije.

 

Podijelite članak
Slični članci
TikTok prodaja namirnica skočila je 120% ove godine
3 min. čitanja

TikTok prodaja namirnica skočila je 120% ove godine

Nešto se divlje događa na TikToku u posljednje vrijeme. Lidl, njemački diskontni supermarket, izbacuje ograničene proizvode na TikTok Shop i rasprodaju se brže nego ikad. Njihove čokoladice u Dubaiju – one punjene pistaćima kojima su svi opsjednuti – prodavale su 72 pločice svake sekunde i ostale su bez zaliha za 90 minuta. Po redovnim cijenama. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU