1 min. čitanja

Šta su SMART ciljevi?

SMART ciljevi su okvir za postavljanje efektivnih ciljeva. Akronim SMART označava:

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

 

Određene: Ciljevi bi trebali biti jasni i precizni, a ne nejasni. Mjerljivo: Trebali biste biti u mogućnosti kvantificirati ili barem imati neki način za mjerenje napretka.

Ostvarivo: Ciljevi bi trebali biti realni i dostižni s obzirom na vaše resurse i ograničenja.

Relevantno: Cilj bi trebao biti usklađen sa širim ciljevima i biti vrijedan truda.

Vremenski ograničeno: Trebao bi postojati određeni vremenski okvir za postizanje cilja.

Ovaj okvir pomaže u stvaranju dobro definiranih ciljeva koji su vjerojatnije da će biti postignuti. Na primjer, umjesto da kažemo “Želim povećati prodaju”, SMART cilj bi bio “Povećati mjesečni prihod od prodaje za 15% u sljedećem kvartalu kroz lansiranje dvije nove linije proizvoda i proširenje naše marketinške kampanje putem e-pošte.” Korištenje SMART ciljeva može poboljšati fokus, povećati motivaciju i pružiti jasan put do uspjeha u ličnom i profesionalnom kontekstu. Oni pomažu da se nejasne namjere pretvore u konkretne planove akcije.

 

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+