Direct-to-Consumer (DTC) brendovi su kompanije koje proizvode i prodaju svoje proizvode direktno potrošačima, zaobilazeći tradicionalne posrednike kao što su veletrgovci, distributeri i trgovci. Ovi brendovi obično rade putem vlastitih platformi za e-trgovinu, web stranica, a ponekad i fizičkih trgovina, održavajući potpunu kontrolu nad razvojem proizvoda, marketingom, prodajom i odnosima s kupcima. DTC brendovi se često fokusiraju na stvaranje snažnog identiteta brenda, nudeći personalizovana iskustva i koristeći uvide zasnovane na podacima kako bi zadovoljili specifične potrebe i preferencije kupaca.
Četiri tinejdžera uhapšena zbog cyber napada koji su koštali M&S 300 miliona funti
Policija je uhapsila četiri osobe u dobi od 17 do 20 godina u vezi sa razornim sajber napadima koji su bacili velike britanske trgovce na koljena. Osumnjičeni se suočavaju s optužbama koje uključuju ucjenu, pranje novca i sudjelovanje u organiziranom kriminalu.