1 min. čitanja

Šta je životna vrijednost kupca?

Jedna važna metrika koja omogućava kompanijama da shvate dugoročnu vrijednost svojih kontakata sa klijentima je životna vrijednost kupca. Gleda na očekivani iznos novca koji će klijent potrošiti s tvrtkom tijekom cijelog svog mandata.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Jedna važna metrika koja omogućava kompanijama da shvate dugoročnu vrijednost svojih kontakata sa klijentima je životna vrijednost kupca. Gleda na očekivani iznos novca koji će klijent potrošiti s tvrtkom tijekom cijelog svog mandata. Kompanije odmjeravaju dva primarna elementa kako bi to riješile. Prvo razmatraju prosječni prihod koji potrošač donosi. Oni zatim projiciraju dužinu vremena u kojem će potrošač vjerovatno nastaviti kupovati od njih.

Množenje ova dva broja pomaže kompanijama da shvate ukupnu vrijednost kupca tokom vremena. Donošenje mudrih prosudbi o marketingu, korisničkoj službi i razvoju proizvoda mnogo ovisi o ovom znanju. Na primjer, korporacija se može više koncentrirati na privlačenje i zadržavanje određenih vrsta klijenata ako je svjesna da neki od njih obično ostaju duže i troše više. Alternativno, ako otkriju da neki potrošači imaju lošu životnu vrijednost, mogli bi tražiti strategije za povećanje svojih troškova ili produbljivanje njihovih veza s poslom.

 

 

Podijelite članak
Slični članci
TikTok prodaja namirnica skočila je 120% ove godine
3 min. čitanja

TikTok prodaja namirnica skočila je 120% ove godine

Nešto se divlje događa na TikToku u posljednje vrijeme. Lidl, njemački diskontni supermarket, izbacuje ograničene proizvode na TikTok Shop i rasprodaju se brže nego ikad. Njihove čokoladice u Dubaiju – one punjene pistaćima kojima su svi opsjednuti – prodavale su 72 pločice svake sekunde i ostale su bez zaliha za 90 minuta. Po redovnim cijenama. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU