1 min. čitanja

Šta je životna vrijednost kupca?

Jedna važna metrika koja omogućava kompanijama da shvate dugoročnu vrijednost svojih kontakata sa klijentima je životna vrijednost kupca. Gleda na očekivani iznos novca koji će klijent potrošiti s tvrtkom tijekom cijelog svog mandata.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Jedna važna metrika koja omogućava kompanijama da shvate dugoročnu vrijednost svojih kontakata sa klijentima je životna vrijednost kupca. Gleda na očekivani iznos novca koji će klijent potrošiti s tvrtkom tijekom cijelog svog mandata. Kompanije odmjeravaju dva primarna elementa kako bi to riješile. Prvo razmatraju prosječni prihod koji potrošač donosi. Oni zatim projiciraju dužinu vremena u kojem će potrošač vjerovatno nastaviti kupovati od njih.

Množenje ova dva broja pomaže kompanijama da shvate ukupnu vrijednost kupca tokom vremena. Donošenje mudrih prosudbi o marketingu, korisničkoj službi i razvoju proizvoda mnogo ovisi o ovom znanju. Na primjer, korporacija se može više koncentrirati na privlačenje i zadržavanje određenih vrsta klijenata ako je svjesna da neki od njih obično ostaju duže i troše više. Alternativno, ako otkriju da neki potrošači imaju lošu životnu vrijednost, mogli bi tražiti strategije za povećanje svojih troškova ili produbljivanje njihovih veza s poslom.

 

 

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+