1 min. čitanja

Šta je Social Proof Messaging?

Društveni dokaz u marketinškom kontekstu je dokaz da su drugi ljudi kupili i iskusili vrijednost od proizvoda ili usluge koju kompanija nudi.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Društveni dokaz u marketinškom kontekstu je dokaz da su drugi ljudi kupili i iskusili vrijednost od proizvoda ili usluge koju kompanija nudi.

Podijelite članak
Slični članci
TikTok prodaja namirnica skočila je 120% ove godine
3 min. čitanja

TikTok prodaja namirnica skočila je 120% ove godine

Nešto se divlje događa na TikToku u posljednje vrijeme. Lidl, njemački diskontni supermarket, izbacuje ograničene proizvode na TikTok Shop i rasprodaju se brže nego ikad. Njihove čokoladice u Dubaiju – one punjene pistaćima kojima su svi opsjednuti – prodavale su 72 pločice svake sekunde i ostale su bez zaliha za 90 minuta. Po redovnim cijenama. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU