1 min. čitanja

Šta je Open Rate?

Stopa otvaranja e-pošte je ključni pokazatelj performansi u marketingu putem e-pošte. Mjeri udio primalaca koji gledaju e-poštu iz određene kampanje.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Stopa otvaranja e-pošte je ključni pokazatelj performansi u marketingu putem e-pošte. Mjeri udio primalaca koji gledaju e-poštu iz određene kampanje. Za izračunavanje: Open Rate = (broj otvorenih e-mailova / broj isporučenih e-mailova) x 100. Stope otvaranja variraju u različitim industrijama, ali ukupni prosjek se kreće oko 17%. Nastojanje da se ispuni ili premaši ovo mjerilo općenito se smatra dobrom praksom.

Podijelite članak
Slični članci
TikTok prodaja namirnica skočila je 120% ove godine
3 min. čitanja

TikTok prodaja namirnica skočila je 120% ove godine

Nešto se divlje događa na TikToku u posljednje vrijeme. Lidl, njemački diskontni supermarket, izbacuje ograničene proizvode na TikTok Shop i rasprodaju se brže nego ikad. Njihove čokoladice u Dubaiju – one punjene pistaćima kojima su svi opsjednuti – prodavale su 72 pločice svake sekunde i ostale su bez zaliha za 90 minuta. Po redovnim cijenama. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU