2 min. čitanja

Šta je komisija?

Provizija je naknada ili postotak koji se plaća nekome za završetak transakcije ili prodaje. Provizija je isplata pojedincu ili entitetu za olakšavanje ili završetak prodaje ili transakcije.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Provizija je naknada ili postotak koji se plaća nekome za završetak transakcije ili prodaje. Provizija je isplata pojedincu ili entitetu za olakšavanje ili završetak prodaje ili transakcije.

Uobičajena upotreba:

– Prodaja: Prodavači često zarađuju provizije na osnovu proizvoda koje prodaju.
– Nekretnine: Agenti obično primaju proviziju kada pomognu u kupovini ili prodaji imovine.
– Finansijske usluge: Brokeri mogu zaraditi provizije na ulaganja ili polise osiguranja koje prodaju.

Metode izračunavanja:

– Postotak: Određeni postotak prodajne cijene ili vrijednosti transakcije.
– Paušalna naknada: Fiksni iznos po transakciji, bez obzira na prodajnu cijenu.
– Višeslojni: Različite stope provizije na osnovu obima prodaje ili učinka.

Tajming:

Provizije se obično isplaćuju nakon što je transakcija završena, često na sedmičnoj, mjesečnoj ili kvartalnoj bazi.

Prednosti:

– Motivira prodajno osoblje da radi bolje.
– Usklađuje naknade zaposlenika sa prihodima kompanije.
– Može biti isplativo za preduzeća jer je plaća vezana za rezultate.

Razmatranja

– Može dovesti do agresivne prodajne taktike ako se ne upravlja pravilno.
– Može stvoriti nestabilnost prihoda za one koji se oslanjaju isključivo na provizije.
– Zahtijeva jasne politike i sisteme praćenja.

Pravni aspekti:

Strukture komisije moraju biti u skladu sa zakonima o radu i industrijskim propisima.

Provizije su uobičajeni način da se podstakne prodaja i nagrađivanje performansi u mnogim industrijama, iako se specifični uslovi i stope mogu uvelike razlikovati.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+