2 min. čitanja

Šta je komisija?

Provizija je naknada ili postotak koji se plaća nekome za završetak transakcije ili prodaje. Provizija je isplata pojedincu ili entitetu za olakšavanje ili završetak prodaje ili transakcije.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Provizija je naknada ili postotak koji se plaća nekome za završetak transakcije ili prodaje. Provizija je isplata pojedincu ili entitetu za olakšavanje ili završetak prodaje ili transakcije.

Uobičajena upotreba:

– Prodaja: Prodavači često zarađuju provizije na osnovu proizvoda koje prodaju.
– Nekretnine: Agenti obično primaju proviziju kada pomognu u kupovini ili prodaji imovine.
– Finansijske usluge: Brokeri mogu zaraditi provizije na ulaganja ili polise osiguranja koje prodaju.

Metode izračunavanja:

– Postotak: Određeni postotak prodajne cijene ili vrijednosti transakcije.
– Paušalna naknada: Fiksni iznos po transakciji, bez obzira na prodajnu cijenu.
– Višeslojni: Različite stope provizije na osnovu obima prodaje ili učinka.

Tajming:

Provizije se obično isplaćuju nakon što je transakcija završena, često na sedmičnoj, mjesečnoj ili kvartalnoj bazi.

Prednosti:

– Motivira prodajno osoblje da radi bolje.
– Usklađuje naknade zaposlenika sa prihodima kompanije.
– Može biti isplativo za preduzeća jer je plaća vezana za rezultate.

Razmatranja

– Može dovesti do agresivne prodajne taktike ako se ne upravlja pravilno.
– Može stvoriti nestabilnost prihoda za one koji se oslanjaju isključivo na provizije.
– Zahtijeva jasne politike i sisteme praćenja.

Pravni aspekti:

Strukture komisije moraju biti u skladu sa zakonima o radu i industrijskim propisima.

Provizije su uobičajeni način da se podstakne prodaja i nagrađivanje performansi u mnogim industrijama, iako se specifični uslovi i stope mogu uvelike razlikovati.

Podijelite članak
Slični članci
Stručnjak za e-trgovinu: ‘Prestanite juriti AI hype – evo šta zapravo pokreće prodaju
8 min. čitanja

Stručnjak za e-trgovinu: ‘Prestanite juriti AI hype – evo šta zapravo pokreće prodaju

Najveća greška? Dizajniranje iznutra prema van umjesto kako kupci zapravo kupuju.” Ova otvorena procjena dolazi od Roberta, veterana digitalne transformacije koji je vidio sve – od vođenja startupa u Bristolu preko akvizicije Vodafonea do sada usmjeravanja inovacija u UST Spain & Latam.

Roberto Álvarez Ceballos Roberto Álvarez Ceballos
Director of Products, Platforms & Innovation, UST España & Latam