Društvena trgovina se odnosi na praksu kupovine i prodaje proizvoda ili usluga direktno unutar platformi društvenih medija. Evo sažetog objašnjenja:
Društvena trgovina je integracija funkcionalnosti e-trgovine u platforme društvenih medija, omogućavajući korisnicima da završe cijeli proces kupovine – od otkrivanja proizvoda do kupovine – bez napuštanja željene aplikacije društvenih medija. Ovaj pristup koristi angažman korisnika i povezanost društvenih mreža kako bi se stvorilo interaktivnije i besprijekornije iskustvo kupovine.
Ključne karakteristike društvene trgovine često uključuju:
1. Shoppable postovi ili oglasi
2. Procesi naplate u aplikaciji
3. Preporuke proizvoda zasnovane na interesima korisnika i društvenim vezama
4. Korisnički generirani sadržaj kao što su recenzije i fotografije
5. Direktne poruke između kupaca i prodavača
Popularne platforme za društvenu trgovinu uključuju Facebook, Instagram, Pinterest i TikTok. Dok Facebook vodi društvenu trgovinu na mnogim zapadnim tržištima, stopa usvajanja varira u različitim regijama i demografskim skupinama.
Društvena trgovina ima za cilj smanjiti trenje na putu online kupovine kapitalizirajući postojeće navike korisnika na društvenim mrežama i pouzdane mreže.