1 min. čitanja

Šta je društvena trgovina?

Društvena trgovina se odnosi na praksu kupovine i prodaje proizvoda ili usluga direktno unutar platformi društvenih medija. Evo sažetog objašnjenja: Društvena trgovina je integracija funkcionalnosti e-trgovine u platforme društvenih medija, omogućavajući korisnicima da završe cijeli proces kupovine – od otkrivanja proizvoda do kupovine – bez napuštanja željene aplikacije društvenih medija.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Društvena trgovina se odnosi na praksu kupovine i prodaje proizvoda ili usluga direktno unutar platformi društvenih medija. Evo sažetog objašnjenja:

Društvena trgovina je integracija funkcionalnosti e-trgovine u platforme društvenih medija, omogućavajući korisnicima da završe cijeli proces kupovine – od otkrivanja proizvoda do kupovine – bez napuštanja željene aplikacije društvenih medija. Ovaj pristup koristi angažman korisnika i povezanost društvenih mreža kako bi se stvorilo interaktivnije i besprijekornije iskustvo kupovine.

Ključne karakteristike društvene trgovine često uključuju:

1. Shoppable postovi ili oglasi
2. Procesi naplate u aplikaciji
3. Preporuke proizvoda zasnovane na interesima korisnika i društvenim vezama
4. Korisnički generirani sadržaj kao što su recenzije i fotografije
5. Direktne poruke između kupaca i prodavača

Popularne platforme za društvenu trgovinu uključuju Facebook, Instagram, Pinterest i TikTok. Dok Facebook vodi društvenu trgovinu na mnogim zapadnim tržištima, stopa usvajanja varira u različitim regijama i demografskim skupinama.

Društvena trgovina ima za cilj smanjiti trenje na putu online kupovine kapitalizirajući postojeće navike korisnika na društvenim mrežama i pouzdane mreže.

Podijelite članak
Slični članci
Prednosti globalne ekspanzije: Zašto biste je trebali razmotriti
12 min. čitanja

Prednosti globalne ekspanzije: Zašto biste je trebali razmotriti

Način poslovanja prolazi kroz stalne promjene; To nije iznenađenje. I usred sve veće međusobne povezanosti, čini se da su granice između zemalja, ako ne nestale, barem postale manje barijera – više simbolične nego stvarne kada je u pitanju rast. Širenje na nova tržišta nudi mnoge mogućnosti, od povećanog potencijala prihoda do veće prepoznatljivosti brenda. I, […]

Silvi Nuñez Silvi Nuñez
Managing Director, Optimational
Pročitajte članak
Koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu? Pogled na prekograničnu trgovinu u Evropi
2 min. čitanja

Koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu? Pogled na prekograničnu trgovinu u Evropi

Nedavni nalazi Evropske trgovinske baze podataka (ECDB) otkrivaju upečatljive regionalne obrasce u tome kako različite evropske nacije surađuju sa međunarodnim online trgovcima i koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu. Ova analiza istražuje različite stepene usvajanja prekogranične e-trgovine širom kontinenta uz održavanje integriteta bitnih tržišnih podataka.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+