1 min. čitanja

Šta je CPI?

CPI, cijena po utisku. Ovaj termin je povezan sa online saobraćajem i internet oglašavanjem.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

CPI, cijena po utisku. Ovaj termin je povezan sa online saobraćajem i internet oglašavanjem. Odnosi se na cijenu koju oglašivač plaća za svaki dojam svog oglasa korisniku interneta. Sličan termin povezan sa cenom po utisku je CPM, cena po hiljadi, što je cena po hiljadu prikaza. Ovi termini se koriste za određivanje efikasnosti i profitabilnosti online oglašavanja. Oglašavanje u drugim medijima, kao što su radio ili televizija, plaća se na sličan način. Oglašavanje se prodaje na osnovu procene broja gledalaca ili slušalaca.

 

Podijelite članak
Slični članci
TikTok prodaja namirnica skočila je 120% ove godine
3 min. čitanja

TikTok prodaja namirnica skočila je 120% ove godine

Nešto se divlje događa na TikToku u posljednje vrijeme. Lidl, njemački diskontni supermarket, izbacuje ograničene proizvode na TikTok Shop i rasprodaju se brže nego ikad. Njihove čokoladice u Dubaiju – one punjene pistaćima kojima su svi opsjednuti – prodavale su 72 pločice svake sekunde i ostale su bez zaliha za 90 minuta. Po redovnim cijenama. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU