Zamislite da uđete u prepunu tržnicu i odmah vas privuče određena trgovina ili proizvod zbog svog jedinstvenog imena, logotipa ili simbola. To je ono o čemu se radi u brendu – stvaranje identiteta koji vas izdvaja od konkurencije. Kada se dobro uradi, snažan brend može biti snažan magnet koji privlači kupce i pokreće prodaju. Kompanije koriste različite strategije za izgradnju svojih brendova, od imenovanja svoje kompanije do dizajniranja svojih proizvoda. Cilj je učiniti vaš brend toliko prepoznatljivim da postane sinonim za kvalitetu, pouzdanost ili inovaciju. I ne radi se samo o prepoznavanju – radi se o stvaranju emocionalne veze s publikom. Snažan brend može izazvati osjećaj povjerenja, uzbuđenja ili odanosti, što ga čini bitnim dijelom svake poslovne strategije. Danas su brendovi postali više od logotipa ili simbola – oni su ambasadori vrijednosti i ideala koji oblikuju našu percepciju i utječu na naše odluke.
Male e-trgovine suočavaju se s padom prihoda dok tržište raste
Šire tržište e-trgovine slavi rast, ali male online trgovine se tiho bore. Novi podaci iz Uptaina pokazuju da manje trgovine imaju najgore prodajne performanse u posljednjim kvartalima, iako su naslovi u industriji puni priča o uspjehu.