1 min. čitanja

Šta je brend?

Zamislite da uđete u prepunu tržnicu i odmah vas privuče određena trgovina ili proizvod zbog svog jedinstvenog imena, logotipa ili simbola. To je ono o čemu se radi u brendu – stvaranje identiteta koji vas izdvaja od konkurencije.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Zamislite da uđete u prepunu tržnicu i odmah vas privuče određena trgovina ili proizvod zbog svog jedinstvenog imena, logotipa ili simbola. To je ono o čemu se radi u brendu – stvaranje identiteta koji vas izdvaja od konkurencije. Kada se dobro uradi, snažan brend može biti snažan magnet koji privlači kupce i pokreće prodaju. Kompanije koriste različite strategije za izgradnju svojih brendova, od imenovanja svoje kompanije do dizajniranja svojih proizvoda. Cilj je učiniti vaš brend toliko prepoznatljivim da postane sinonim za kvalitetu, pouzdanost ili inovaciju. I ne radi se samo o prepoznavanju – radi se o stvaranju emocionalne veze s publikom. Snažan brend može izazvati osjećaj povjerenja, uzbuđenja ili odanosti, što ga čini bitnim dijelom svake poslovne strategije. Danas su brendovi postali više od logotipa ili simbola – oni su ambasadori vrijednosti i ideala koji oblikuju našu percepciju i utječu na naše odluke.

Podijelite članak
Slični članci
Google Sheets pokreće AI formulu
4 min. čitanja

Google Sheets pokreće AI formulu

Prestanite čitati kroz beskrajne redove proračunskih tablica i kopirati podatke između kartica. Google je izbacio funkciju koja pretvara 30-minutne zadatke podataka u 30-sekundne upite.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU