Zamislite da uđete u prepunu tržnicu i odmah vas privuče određena trgovina ili proizvod zbog svog jedinstvenog imena, logotipa ili simbola. To je ono o čemu se radi u brendu – stvaranje identiteta koji vas izdvaja od konkurencije. Kada se dobro uradi, snažan brend može biti snažan magnet koji privlači kupce i pokreće prodaju. Kompanije koriste različite strategije za izgradnju svojih brendova, od imenovanja svoje kompanije do dizajniranja svojih proizvoda. Cilj je učiniti vaš brend toliko prepoznatljivim da postane sinonim za kvalitetu, pouzdanost ili inovaciju. I ne radi se samo o prepoznavanju – radi se o stvaranju emocionalne veze s publikom. Snažan brend može izazvati osjećaj povjerenja, uzbuđenja ili odanosti, što ga čini bitnim dijelom svake poslovne strategije. Danas su brendovi postali više od logotipa ili simbola – oni su ambasadori vrijednosti i ideala koji oblikuju našu percepciju i utječu na naše odluke.
Kako Allegro štiti svoje tržište od azijske konkurencije
Dana 22. maja 2025. godine, Reuters je otkrio kako poljski lider e-trgovine Allegro vodi lokalne inicijative kroz brzinu i regionalnu relevantnost u odnosu na cjenovnu konkurenciju u borbi protiv azijskih tržišnih divova kao što je Temu.