1 min. čitanja

Kupujte online, preuzmite u trgovini (BOPIS)

Uzbuđenje online kupovine, minus čekanje. To je ono o čemu se radi u Buy Online, Pick Up In-Store (BOPIS).

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Uzbuđenje online kupovine, minus čekanje. To je ono o čemu se radi u Buy Online, Pick Up In-Store (BOPIS). Možete pregledavati i kupovati iz udobnosti vlastitog doma, a zatim pokupiti svoje dobrote u trgovini, preskačući gnjavažu s dostavom u potpunosti. Uz BOPIS, možete uživati u najboljem od oba svijeta: pogodnosti online kupovine i trenutnom zadovoljstvu osobnog preuzimanja kupovine. Nema više čekanja na dostavu ili se pitate kada će vaš paket stići. Sa BOPIS-om, možete dobiti svoje stvari u ruke istog dana ili čak u isto vrijeme!

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+